Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dækpilot ?
  • #1   19. jun 2006 Det er vel nok lovlige, men om det er forsvarligt er nok mere tvivlsomt. I en bil der pludseligt mister luften overlever man som regl en god slingre tur .... På en motorcyklen der pludseligt gør det samme .... tjaaaaa gæt selv.

Skal dækket IKKE skiftes vil jeg som minimum anbefale at få det lappet efter kunstens regler med en prop ! Det andet turde jeg ikke køre med

• #2   19. jun 2006 Er det sådan noget skum halløj?
    Så har jeg prøvet det - Det er kun til nød løsning så du kan komme hjem/dæk mand. Det holder ikke ret længe ad gangen og dækket bliver mærkeligt at køre på.

• #3   19. jun 2006 du kan ikke lappe et dæk på en sportsmc..........dækpilot lan bruges til at køre hjem på og så ikke mere.

Modsat et bildæk har du i et mc dæk IKKE metaltråde i karkassen, men derimod kun nylon som er flettet af en sammenhængende tråd, når den er ødelagt under en punktering kan dækket flække ved belastning.

så nyt på hvis du ikke vil spille roulette

• #4   19. jun 2006 det er squ ikke alle dæk, der "kun" har nylontråde. Har set en del tilfælde på brænder-pladser rundomkring, hvor der var ståltråd i dækket, incl mit eget dunlop.

Jens-H

• #5   19. jun 2006 stadig kun 1 hel tråd, men i alle tilfælde er det kun í absolut nød at lapninger eller dækpilot er tilladt.

• #7   19. jun 2006 skal jo helt sikkert også ha det skiftet, eneste prob er at der er super lange ventelister på mc værksteder og så ville jeg blot høre om der var nogen der havde brugt det for en ganske kort periode. hvis det ikke dur, så står min lille mc jo altså stille indtil jeg kan få den tid på værksted til skiftning af dæk

• #9   19. jun 2006 ender sgu med at man skal starte et værksted til akut ting som dæk og bremser, med de ventetider der er på den slags smiley men ja....se at få lortet skiftet, og drop de langsomme værksteder der !:)

• #10   19. jun 2006 Køb dækkene hos http://www.reifenversand.com/
    og jeg kan montere dem i Haslev med det samme for 100,. pr stk.
    Hilsen Jacob, mob 30246952 / montage@besked.com

• #11   19. jun 2006 Jeg brugte dækpilot på min scooter der kørte 100 på toppen, og det var en permanent løsning, for penge var jo ikke det man havde mest af dengang, og det holdte fint.

Men en MC er selvfølgelig noget kraftigere og tungere...

• #12   19. jun 2006 Har også på scooter kørt med dækpilot i 2 år, da mit helt nye dæk fik en lille utæthed (2 dage så var det fladt igen, når man fyldte luft på). Det er 2 år siden og det holder tæt endnu! Men den kører så heller ikke meget mere end 70 km/t.

Er det kun et lille hul, tror jeg sagtens du kan køre på det ind til du får dit nye dæk fra reifenversand.de, så længe du kun kører korte ture, tjekker dæktryk ofte og ikke over 100km/t.

Kommentér på:
Dækpilot ?

Annonce