Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skif af toiletsæde. 500 kr.
  • Tilslutning af strøm + afløb af opvaskemaskine 500 kr.
  • Samle klædeskab 1.500 kr.
  • Samle ikea pax skabe 1.200 kr.
  • Beskæring af buske og grøft 1.000 kr.
  • Repetition af vaskemaskine (E15 fejlkode) 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæde
  • #3   19. aug 2012 kører selv med en rk kæde intet probs der, men skulle jeg skifte så var det en d.i.d kæde jeg havde taget, aner ikke hvorfor men synes d.i.d er kædernes Rolls Royce

• #4   19. aug 2012 Thomas..

det må du da uddybe.. hvorfor, hvad er grunden til det, har du læst ,set , prøvet ,noget der gør at du syntes at den er det . . eller syntes du bare skriften på pakken er pænest hos D.I.D.... eller ?

mvh

• #6   19. aug 2012 synes også min rk kæde strakte sig rimelig meget

• #7   19. aug 2012 buse, det er sådan ligesom at holde noget godt værktøj i den ene hånd og så få noget bacho i den anden hånd, D.i.d virker bare bedre, kan godt ske RK kæderne også er på højde med dem, har som sagt ingen fornemmelse af det smiley

• #8   19. aug 2012 ok... det er ikke det bedste for en kæde....at den giver sig for meget..

og thomas forstå hvad du mener.. smiley smiley

mvh

• #10   19. aug 2012 en kæde i guldfarve det bare guf!, fik netop renset min i går, ligesom at få en ny cykel næsten smiley

• #12   20. aug 2012 D.I.D X-ring smiley

• #13   20. aug 2012 RK er originalmont på bla Hayabusa og er en kanon kæde men de findes i flere kvaliteter. jeg har kørt 32000 på er RK på min Hayabusa og jeg kører godt friskt, det er et spørgsmål om at passe den godt. hvis du er god til at passe den så køb den dyreste.

• #14   20. aug 2012 Da jeg solgte min gamle busa havde den kørt 33000 km på den orginale kæde..
    ham der har købt den, køre forsat på samme kæde...
    jeg passer så også rigtig godt på den, renser og smøre tit..
    jeg har lige rundet 17000 km på min nye busa, og kæden er lige blevet renset og smurt, og er som ny.... smiley smiley

mvh

Kommentér på:
Kæde

Annonce