{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.862 visninger | Oprettet:

Bjarne C
Bjarne C
Tilmeldt:
9. sep 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Schubert C3 SRC-System / Iphone 4S {{forumTopicSubject}}

Jeg har har opkoblet 2 x Schubert SRC-Systemer via Intercom, og ønsker at opkoble TomTom via min Iphone 4S (via Bluetooth).
Er der nogen der har fået det til at virke samme . Jeg kan få inter com til at fungerer mellem de 2 hjelme, samt Iphone opkobling til den ene hjelm, men jeg kan ikke få etableret forbindelse mellem de 3 enheder samtidig
Nogen der har fået dette til at virke ?

NB. har også forsøgt at kombinere Intercom via Bluetooth GPS, via Garmin Zumo 220, men den har jeg opgivet, da lydkvaliteten og funktionaliteten simpelthen er for dårlig

Bjarne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Schubert C3 SRC-System / Iphone 4S
  • #1   9. sep 2012 Jeg bruger Garmin Zumo og iphone til min schubert, fungere fint.
    Iphone parres med zumo, schubert parres også med zumo. Par ikke iphone med schubert så virker det ikke.
    Jeg tænder bare headsettet først og når zumoen starter op så laver den selv forbindelse til iphone/schubert.


  • HM
    HM Tilmeldt:
    apr 2006

    Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 2.559
    #2   9. sep 2012 Hej Bjarne.

    Du kobler GPS til iPhone. Og du kobler GPS til SRC.... Så har du tlf. funktioner via din TomTom (antager at du bruger TomTom Rider 1, 2 eller Urban Rider). Du kan se kontaktoplysninger fra tlf. hvis nogen ringer til dig- og du kan ringe op via TomTom fra tlf.listen. Hvis du gør det på den måde, så har du kun Intercom og Radio funktioner at betjene fra/på hjelmen.

    Der er desuden nogen SRC brugere som har problemer med at koble til TomTom GPS, hvorfor følgende fremgangsmåde kan bruges:

    Når GPS´en skal parres: Tryk NEJ til det medfølgende kommunikationsudstyr, GPS´en vil da søge efter andre muligheder, hold Volumeknappen: + nede i min. 6 sekunder på hjelmen og den søger herefter TomTom.


  • #3   9. sep 2012 Mit virker fint lyd er dog lidt lavt, og musikken er heller ikke bedste kvalitet men helt klart brugbart

  • Bjarne C
    Bjarne C Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   23. sep 2012 Gutter, tak for jeres input .... Glæder mig til at afprøve, på en dejlig efterårstur
    Bjarne


Kommentér på:
Schubert C3 SRC-System / Iphone 4S

Annonce