514 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Startproblemer Startproblemer

Hej,
Da jeg skulle starte min sv'er i dag efter en lille uges stilstand, kom der et klik om fra bagenden og strømmen gik. Jeg slukkede og tændte den igen og det samme skete og så var den helt død. Prøver så at pille minus fra batteriet og skrue den på igen og så kunne den starte uden problemer. Har oplevet den en gang før for et par måneder siden, men tænkte ikke rigtig mere over det før nu. Hvad kan det være?

På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Startproblemer
  • #1   10. sep 2012 løs stell forbindsel.. på dit batteri.. sæt evt fjeder spænde skiver på dine kabler på batteriet..

mvh

• #2   10. sep 2012 ok det vil jeg prøve. Det kan ikke have noget at gøre med at jeg har fået installeret alarm? Det er nemlig først kommet der efter

• #3   10. sep 2012 en alarm tager strøm... men du siger at den startet uden problemer efter du tog strømmen og satte på igen... så er der jo strøm på...

tror det er en forbindelse.. gå dine kabler efter... og spænd osv

mvh

• #4   10. sep 2012 Ok, tak igen

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #5   10. sep 2012 Enig med Busa.

Stålbørste på alle terminalerne og så spænd dem godt fast - evt lige giv dem lidt vaseline eller kobberfedt så de ikke irer.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.724
    #7   10. sep 2012 Ivan Ø - Hvis det er en "original" alarm der sidder på din, er det ikke problemet. Du har i så fald en lille gummi fjernbetjening med en lille og en stor knap?

Hvis ja, så er det alarmens strømsparefunktion der træder ind, og det gør den efter ca 72 timer - dvs 6 dage. Ellers havde den tappet batteriet, som de fleste alarmer gør hvis de er aktive længere tid...

Med andre: Det er meningen den skal gøre sådan... smiley

Kommentér på:
Startproblemer

Annonce