startproblemer startproblemer
Hej. For et stykke tid siden blev min mc stjålet (jeg havde blot tændingslås på da jeg bare var inde og handle 10min (i nordvest ))
Når men da jeg kom ud var kværnen væk. Jeg har nu fundet den igen og kan se de har prøvet at klippe ledningen til tændingen i tro om de så kunne løbe den igang.
Jeg har fået samlet ledningen igen og der er tænding på, den vil bare ikke starte. Elstarteren virker ikke så jeg prøver at løbe den igang.
Hvis jeg giver fuld gas et par meter, og så slipper gassen, så starter den et par stempelslag (ca. 2-3 eksplotioner)
Hvis jeg prøver uden gas med choker, starter den en enkelt tænding engang imellem (ca. en for hver 3 meter men uregulert).
Desuden har jeg lagt mærke til at jo langsommere motoren snurrer når jeg prøver at få den til igang, desto flere tændinger/eksplotioner får jeg ud af den. Hvis jeg løber hurtigt er den bare helt død. Jeg har løbet den igang det sidste år, og den plejer ALTID at starte med bare et lille puf.
Tyder det på at den er druknet, eller hvad kan jeg gøre for at få liv i den igen? Jeg har ingen tændrørsnøgle så håber det kan lykkes uden.
På forhånd tak: Søren Bobek
aug 2012
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 1 Emner: 7 Svar: 91
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 13
feb 2010
Følger: 54 Følgere: 344 Emner: 968 Svar: 13.454
forbandet lorte tyve svin...
mvh
startproblemer