Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Go pro kamera
  • #1   22. jan 2013 det kan bruges til alt.. jeg har været utrolig glad for mit.. det er både sjovt og du får nogle sjove optagelser...

• #2   22. jan 2013 Personligt er jeg glad for jeg købte nogle brugte GoPro 960'ere. Jeg har filmet få gange. Som meget andet legetøj så forsvinder wow effekten hurtigt.

• #3   22. jan 2013 Bruger primært mit til banedage, men har da også brugt det til en smule feriefilm. Bare husk at det er ekstremt vidvinkelet, så du kan godt få nogle lidt sjove feriefilm smiley
    Men var så glad for det første, at jeg købte et mere, så jeg også kan filme bagud smiley
    http://www.youtube.com/watch?v=CKcIFccu08s
    (Har HD og HD2)

• #4   22. jan 2013 Okay ja for ved godt nok heller ikke om man får det brugt er også bange for det kommer til at ligge og samle støv selvom det kunne være fedt nok.. måske jeg evt skal se om jeg kan finde et brugt til rimelige penge! og et go pro 2 er vel fint?

• #5   22. jan 2013 Jeg købte mit for ca 3 år siden. Jeg brugte det en del i starten til surf videoer, og købte så mount til Mc da jeg fik sådan en. Jeg har kun brugt det èn gang.

Du må meget gerne købe mit cam hvis det lyster smiley Det fanger mig ikk rigtig mere.

• #6   22. jan 2013 HVor er du henne prismæssigt skriv evt pb

• Carsten P
    Carsten P Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 7
    #7   22. jan 2013 Se efter Rollei Bullet 5S den skulle være rigtig god

• #8   22. jan 2013 Jeg overvejede også et en gang. Både til motorcykel og noget mountainbike i skoven. Jeg havde fuldstændig samme tanke som dig, og blev enig med mig selv om, at jeg ville fortryde det. Med mindre man bruger det til banekørsel så man kan lære af sine fejl osv, så synes jeg ikke det har den store effekt.
    Det kunne da være sjovt nok at se et par film med ens kørsel, men kun lige de første gange.
    Og som normal kamera synes jeg det er for vidvinklet som det bliver beskrevet.

• #9   22. jan 2013 Jeg har 2 som jeg bruger rigtig meget.... Min bror har ligeledes 2.
    Denne film er lavet i sommers med Gopro
    Synes også kameraet er fint, man kan jo tage noget vidvinkel af smiley

http://www.youtube.com/watch?v=IL79h6CrJ30

• #10   22. jan 2013 Det har lige været op at vende i anden tråd, måske også Jobo Jib 4 er vejen frem for dig.. Same..same.. Med incl. Alt i udstyr.. Og til 1700, - istedet.
    smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.726
    #11   22. jan 2013 Jeg købte 2 GoPro Hero2'ere for 8 mdr siden - dem bruger jeg stadig flittigt til Enduro optagelser.

• #12   22. jan 2013 Du kan få nogle billeder/film syntes jeg, du ikk får med et alm. kamera, jeg har absolut ikk fortrudt mit køb af gopro. Det er kun fantasien der sætter grænser. Mit har været med på job på Nordsøen, taget nærbilleder af div. fugle i haven. Formålet var til baneræs, hvilket det også flittigt er blevet brugt til, senest var det med på ferie og dykkertur i Egypten. Du skal bare vænne dig til og have det med, istedet for at have det liggende der hjemme i skuffen. Så skal du nok få noget sjov ud af det. Har du en smartphone så hent gopro appen, og se den daglige film/billed, det kan nok give nogle ideer;)

• #13   23. jan 2013 *sigh* Eksistere der stadig nogle mennesker uden go pro kameraer!! KØB! Bruger mit til alt! ALT!

Med noget godt musik og en god video editor kan du få selv et toiletbesøg til at ligne du reder verden smiley

Kommentér på:
Go pro kamera

Annonce