{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.335 visninger | Oprettet:

GS 450 tændspoler.. {{forumTopicSubject}}

Hey. Jeg har lige erhvervet mig en hverdags- sommer cykel.. Suzuki gs 450 fra 1983... (Lægger den snart herind) smiley
Købt til fornuftig pris og den har stået stille nogle år. Da jeg købte den Startede den fint men gik kun i tomgang. Dvs. går helt ud ved gasgivning. Jeg rensede karburatorerne monterede og bum.. frisk benzin via de nyrensede karbs var ikke løsningen.. Gnist.. den var lidt svag og jeg konstaterede at tændrørs ledningerne nærmest ikke havde ved den lille skrue i hætten. Tændkablerne kunne nærmest ikke nå og de er total stive og færdige. Da jeg så skruede kablerne af spolerne virkede det som om kablerne er permanent limet fast og dermed nærmest knækkede ud af spolerne.
Kan det virkelig passe at når man skifter tændkabel på en gs, er det ens betydende med nye spoler også??


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  GS 450 tændspoler..
Kommentér på:
GS 450 tændspoler..

Annonce