Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang knastkæde
  • #1   2. jul 2006 hmm... svært spørgsmål... det er det samme som med kæden der trækker hjulet... du kan se om den er slidt ved at måle slør og længde... på min havde jeg målene for hvad maks måtte være i min haynes manual... disse mål kunne tjekkes når ventiler skulle stilles... men der kan jo være fejl på en kæde... og læste lige at der var en der skrev at det var en sygdom på den omtalte gsxr 750.. ved ikke hvad denne sygdom omhandler...

• #2   2. jul 2006 Sygdom? okay min er skiftet for 6 år siden, men har kun kørt ca 10.000 på de 6 år, så jeg ved sku ikke hvad jeg skal hmm. For tager du en bil med en sådan kæde kan de jo næsten køre evigt ikke, men det kan jo have noget at gøre med at denne knastkæde kører op ad noget evt noget strammer eller lign.

• #3   2. jul 2006 Hej Kenneth... Jeg kender en der fik skiftet sin (han kørte GSXR750). Det kostede ikke alverden. Men det var tydeligt at høre når han slap gassen hvordan kæden "skrallede"... Så hvis du kan høre noget synes jeg bare du skal få den skiftet... Go' fornøjelse

• #4   2. jul 2006 Okay tak Tobias, har godt nok ikke nogen lyd når jeg slipper gassen, men kun en klapper lyd fra generator drevet når jeg sætter igang. Men vil da kraftigt overveje det.

Kommentér på:
Ang knastkæde

Annonce