{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.702 visninger | Oprettet:

Yamaha FZR 1000, 1990, rasle lyd. {{forumTopicSubject}}

Hej
Nogen der kan være behjælpelig med efternævnte. Jeg har en Yamaha FZR 1000, som har en irriterende rasle lyd i tomgang. Den har været på autoriseret værksted og følgende er undersøgt/har været adskilt og kan tilsyneladende udelukkes som kilde til rasle lyden.

Kobling og koblingshus incl nåleleje.
Knastkæde og strammer.
Generator
Starter.
Exupventil.

Værkstedet har haft kontakt til Yamaha/DK, som ikke har noget bud på rasle lyden, udover de ovennævnte ting som er kontrolleret. Jeg er ikke mekaniker, men antager som udgangspunkt, at værkstedet har gjort deres bedste for at lokalisere lyden smiley

Gode råd modtages med glæde, da det er pis....irriterende at høre på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Yamaha FZR 1000, 1990, rasle lyd.
  • #1   9. apr 2013 man er simpelhen nød til at høre lyden...
    har du mulighed for at optage og lægge ind her..

mvh

• #2   9. apr 2013 ved ikke hvor langt den har kørt, men det kunne jo være ringene der "hopper" op og ned i ringgangen på stemplerne ??

• #3   9. apr 2013 Hej der.
    Du skriver at exup-ventil'en er undersøgt, men jeg havde også en træls rasle lyd fra min forhenværende fzr 1000.