Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stenslag i lak på tank
  • #1   15. apr 2013 Hvis det skal være 100 % skal tanken males om.. Er det en metallic lak.?

• #2   15. apr 2013 Er det bare mine øjne, eller ser det ikke ud til at allerede være prøvet at blive malet op?

Men som Mike skriver; hvis det skal være helt perfekt skal hele tanken males om. Hvis du kan finde den rigtige farve kan du slibe et stykke ned omkring stedet og male det op - men det kan godt have farveforskel på grund af elementernes "hærgen" af lakken...
    Og hvis slaget er dybt er du nok nød til at have det op (eller spartlet).

En lappeløsning kan bruges, men hvis det skal se pænt ud over det hele er det hele tanken der skal slibes og males.

• #3   15. apr 2013 Fokuser på noget andet smiley Det får du fikset når/hvis den alligevel skal til maler, ellers er det alt for dyrt, og det betyder jo intet smiley

• #4   15. apr 2013 Jeg er enig med Brian; jeg har selv nogle knubs på min tank som jeg ikke gider bruge tiden på før det hele alligevel skal laves

• #5   15. apr 2013 sur røv...

jeg ville tage en ridse spids og kradse rusten væk, så det er rent...

så en tur i evt Matas, brugsen, eller i konens neglelak, lager og finde den rette farve,

og så en lille dråbe på..,hav evt et par vat pinde klar til at suge, hvis der kommer lidt for meget på....... så kan det ikke ses lige så meget som nu, og du stopper evt rust dannelse...

mvh

• #6   15. apr 2013 Udfordring:
    Gæt en mc!

Jeg siger billedet er tanken fra en cbr600 af lidt ældre dato..

Smid et klistermærke henover. En pony eller lignende

• #7   15. apr 2013 Takker for alle svar! Jeg kan sagtens leve med det kosmetiske, men vil bare ikke have det spreder sig. Neglelak var en god ide! Må hellere rode kærestens ting igennem og finde noget passende.

Sebastian: Nope, Suzuki GSF600 Bandit 1996 - og tror jeg vælger neglelak frem for ponyen! smiley

• #8   15. apr 2013 Ejj mit næste bud var en rf600!

Du kunne også sætte en delfin på!

Jeg købte engang en rf600 i sølv i kanon super flot stand. Indtil jeg pillede den grimmeste hest af tanken, som virkede som tankpad og lir!
    Indenunder var det ikke kønt smiley Der kom en anden tankpad på.. Mener det var en kronhjort!

• #9   15. apr 2013 evt. alternativ løsning ! du tæver resten af biken med et bat, hælder lidt saltsyre over det blottede metal, på den måde har du lavet et "rat look" ingen vil derefter lægge mærke til den lille rust plet smiley

• #10   15. apr 2013 Genialt!

• #11   15. apr 2013 Sådan her.

profilbillede
  • #12   16. apr 2013 Thomas P, Nemlig smiley

Kommentér på:
Stenslag i lak på tank

Annonce