{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drosling - hurtigt!
  • #1   8. maj 2013 motoren kan jo være udskiftet (: hvad nytter et stelnummer så ? smiley motornummer er da mere sikkert at oplyse smiley

• #2   8. maj 2013 Ja.. Men hvis motoren en dag går død og jeg skal have en ny. Skal jeg så betale 1000kr igen for et droslingskit? Det giver jo ikke mening.. Ved at det kun kan bruges på den mc det er købt til og med det stelnummer.. Men den med motornummer har jeg aldrig hørt før..

Og hvis man bestiller fra Tyskland, så skal man kun opgive stelnummer

• #3   8. maj 2013 Hvis du køber gennem stelnummer nu, får du måske en der ikke passer.. og skulle du så endelig få en der ikke passer, så er det jo ikke sikkert den passer på nu motor, uanset om det er stelnummer eller motornummer du opgiver smiley

• #4   8. maj 2013 Holmeren: altså den passer på stelnummer. Det er den originale motor.
    Men synes bare det er underligt - har ikke hørt om det før. Men må jo bare opgive mit motornummer så jeg kan få den synet

• #7   9. maj 2013 Hvad er tilladt, Crazy? smiley

• #9   9. maj 2013 det ved jeg udemærket godt. Det var nu ikke det jeg efterlyste - men tak

• #11   9. maj 2013 Synes det er meget tydeligt i de 3 sidste linjer?

"Ved godt at de skal bruge stelnummer, men da de stod og skulle lave den der godkendelse, så skulle de pludseligt også bruge motornummer?
    Kan det passe? Det har jeg ikke hørt før.."

Til TüV godkendelsen skal der skrives stelnummer på, og dette vidste jeg godt. Men motornummeret skulle de åbenbart også bruge, og dette har jeg aldrig hørt før smiley

Kommentér på:
Drosling - hurtigt!

Annonce