{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
652 visninger | Oprettet:

hjælp ensretter gsxr 1986 {{forumTopicSubject}}

min gsxr 750 fra 1986 starter fint men hakker over 5k omdr også når den blir varm skyder den og går ud og kan ikke starte før den bliver kold igen. har surfet lidt og fundet frem til det nok er ensretteren/voltregulater, men jeg har ingen ide om hvor den sidder henne af på sårn en gammel maskine eller hvordan den ser ud.
nogen der kan hjælpe`?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp ensretter gsxr 1986
  • #2   18. maj 2013 Jeg kan fortælle dig at jeg prøvede noget lignende på en gsxr1100w. Problemet var at den ikke kunne lade når den fik bare lidt omdrejninger, og så var batteriet under normal spænding. Efter at have prøvet mange forskellige ting, skiftede jeg generatordrevet i motoren hvilket fjernede problemet. Ved ikke om det kunne være det samme hos dig.

  • #3   18. maj 2013 per a tak tror jeg prøver at kigge på det i morgen men ku du se at det var i stykker ved trådene ?

  • #4   19. maj 2013 Ved ikke om det er det samme på din. På en w sidder drevet i motoren. Det er en aksel med tandhjul som bliver trukket ned fra et tandhjul på krumtappen. Derpå sidder en lukket "svingkobling" som bliver slidt i en gummimembran. Så holder den med at lade når den får omdrejninger.

  • #5   19. maj 2013 okay tak for svar smiley

Kommentér på:
hjælp ensretter gsxr 1986

Annonce