715 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

gsxr 750 1990 kører på 2 cylinder gsxr 750 1990 kører på 2 cylinder

hej jeg har problemer med min mc.
1. kører på 2 cylinder,har lige skiftet tændspoler men problemet hjalp ikke.
når jeg starter den springer den igang på 2 cylinder,gir den lidt gas og den går så på 4 cylinder i ca 10sec, kan det være cdi boksen der laver ged i den.
mit andet problem er den ene karburator står og spytter benzin ud af de to små huller som sidder når man tager luftfilter af.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gsxr 750 1990 kører på 2 cylinder
  • #1   24. maj 2013 Mon ikke det er karburatorerne der driller?

En svømmer der hænger måske.. så bliver tændrør for våd til at lave en gnist der kan tænde. Af med dem og tjek dem igennem.

Tjek svømmerne, slitage på nåle og nålerør, rens for skidt. Alle 3 ting kan drukne den enkelte cylinder så du oplever den ikke tænder

• #2   24. maj 2013 hej det er cylinder 2 og 3 den tænder på, den karburator der er utæt er på cylinder 2
    men kan ikke få gang i 1 og 4

• #3   24. maj 2013 Ville stadig tjekke dem.
    Er der gnist på tændrør 1 og 4? Du har sat tændhætter rigtigt på, dvs ikke byttet om på rækkefølgen?

• #4   24. maj 2013 var der byttet om på 2 hætter ville det stadig virke , den kører wasted spark

er der ikke gnist på de 2 yderste ?

• #5   25. maj 2013 Den med de 10sekunder lyder som om den drukner...

• #6   25. maj 2013 til sebastian mcen kørte dårligt når det havde regnet. ellers har den kørt fint.
    men for 4 dage side begyndte den og kører på 3 cylinder, hvor efter jeg kortet lidt af tændkabler af hvis det skulle være det. det hjalp ikke,skifter tændspoler, som heller ikke hjalp. nu kører den på 2 cylinder,
    nu er jeg derhende hvor jeg mistænker CDI boksen

• #7   25. maj 2013 Tror ikke på det er cdi boksen.. Alternativt lån en og prøv det af.. Jeg ville tage de kanunader af og tjekke dem.

• #8   25. maj 2013 nu har jeg fulgt ledninger helevejen op til start knappen/dødmandsknappen af taget isoleringen af, og kan konstatere at ledninger som går fra cdi/spolerne er samlet med samlefuffer og er fuldstændigt rustet sammen man har luset de to plusledninger sammen hvorfor ved jeg ikke men kan næsten tænke mig til man haft problemer før.
    kunne dette måske skyldes den gå på 2 til 4 cylinder nogle gange

• #9   25. maj 2013 Få det lavet, skulle det ikke være det, så undgår du det giver problemer senere hen.. Tjek de karburatorer,tjek om der er gnist..

Kommentér på:
gsxr 750 1990 kører på 2 cylinder

Annonce