{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
655 visninger | Oprettet:

Skift mit kædekit - GSXR400 {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Som nævnt mangler jeg en der gider skifte mit kæde-kit, og gerne hvor jeg kan kigge med over skulderen da jeg aldrig har prøvet det før selv.
Kæden skal skiftes på en GSXR-400 fra 93(GK76A), der står i Kbh NV. Jeg er villig til at køre ud til dig på hele sjælland, og muligvis også Lolland og Falster alt efter hvornår det lige skal være.

Der er selvfølglige mulighed for økonomisk kompensation smiley

Jeg har fået anbefalet dette kædekit, som jeg regner med at købe i løbet af ugen:

http://www.bitzforbikes.co.uk/DID_VX_X-Ring_Chain_and_Sprocket_Kit_OEM-ref-17172-8650-543-513.html

Mvh Joachim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skift mit kædekit - GSXR400
  • #1   3. jun 2013 de fleste væksteder har vel ikke problemer med at kunden kigger over skulderen ?!

  • #2   3. jun 2013 Kan du finde ud af at skrue en smule ? Og har du en Haynes, så kan du selv skifte dit kædekit, det er ikke ret svært, der hvor man nok skal have hjælp er når kæden skal nittes, så er det rart med et frisk erfarne øjne..

  • #3   3. jun 2013 Havde det været i Jylland så havde det kostet en enkelt værkstedsøl eller to.
    Men ja, det er ikke sværere end du sagtens selv kan klare det. Skaf noget nitteværktøj og data på hvor meget moment der skal bruges til at samle delene igen. Så er det lige ud af landevejen smiley


  • #4   4. jun 2013 Kan ikke rigtig finde nogen manual til den, Haynes har ihvertfald ikke lavet en og kan kun finde noget på kinesisk eller japansk.. Men jeg har fundet en der vil hjælpe mig smiley

Kommentér på:
Skift mit kædekit - GSXR400

Annonce