1.173 visninger
|
Oprettet:
Måske et dumt spørgsmål, men hvorfor egentlig? {{forumTopicSubject}}
Jeg sad lige og undrede mig lidt, og så er det jo lommefilosofi pludselig kommer til sin ret.
Hvorfor er det egentlig at man ikke laver cyllindre og topstykker i kobber? (selvfølgelig med behandling så det ikke irer) Men det har da endnu bedre varmeafledning end jern, og endda bedre end aluminium, og skulle da heller ikke mene at tætningsevnen skulle fejle noget? :S
Måske et dumt spørgsmål, men ja jeg spørger bare! ;D
maj 2006
Følger: 112 Følgere: 87 MC-er: 10 Emner: 143 Svar: 4.068
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 67 Svar: 20.850
okt 2009
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 19 Svar: 193
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 168
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 9 Svar: 168
aug 2004
Følger: 18 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 242 Svar: 1.410
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 101 Svar: 524
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 269
maj 2012
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 61 Svar: 1.385
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 10 MC-er: 3 Emner: 153 Svar: 1.056
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 661
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 101 Svar: 524
Måske et dumt spørgsmål, men hvorfor egentlig?