1.218 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Honda elektronik problemer Honda elektronik problemer

Hej MC Galleri.

Jeg har lige købt en Honda CB-1, som aflader på batteriet når den er slukket.

Har prøvet at afmontere batteriet om aftenen, hvor multimeteret sagde 12,8V - Om morgenen havde batteriet ikke mistet strøm. (Den stod stadig på 12,8V, Så det er IKKE batteriet)

Vi har pillet sikringerne ud en efter en, imens vi målte med multimeter, men multimeteret gav ikke noget udslag.

Har i forslag til fejlsøgninger så jeg kan finde ud af hvad det ellers kan være som aflader batteriet?

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Miele vaskemaskine W1 selektion aktive - fejlkode 138. 1.000 kr.
  • Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • levering og skift af gasslange til Weber Q300 gasgrill 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda elektronik problemer
  • #1   15. jun 2013 hej du du kan ikke være sikker på batariet er ok hved og måle på den måde der enten skal du måle dit forbru på batariet med tæning off med en ampære tang eller skal du afmonter den ene pol på batariet og forbinde dit multimeter mællem batari polen og kablet du lig har afmonteret du stilder dit multimeter på voldt og hvis den måler 12 voldt har du noget forbru/ aflading hvis der står 0 voldt har du ingen afladning husk hvis der er ur i spedometer hvil der hvære forbru håber det hjalp og stave fegl er gratis

• #2   15. jun 2013 Det har jeg også prøvet, men tak anyway for rådet.
    Er næsten 100 på det er noget som står og bruger strøm på motorcyklen.

• #3   15. jun 2013 Du skal måle ampere (strøm) forbruget på den når batteriet et sæt til og mc'en er slukket. Du var målt spændingen.

• #4   16. jun 2013 Min gjorde det samme, læste mig til at det kunne være snavs, olie, fedt osv. over de elektriske komponenter som laver en lille kortslutning. Det har kostet mig 2 batterier på 2 vintre.

Jeg har gjort det at jeg har monteret en 100A afbryder på stelkablet (link fjernet)
    Det virker.

• #6   16. jun 2013 En hyppig årsag på US-modeller af den alder er en irret dødemandsknap eller start-dobbeltkontakten, der afbryder strømmen til forlygten og slutter strømmen til starteren. Hvis din CB-1 har konstant lys i forlygten kunne du starte der, har den ikke, så prøv at måle strømtab der og rens kontakterne under alle omstændigheder smiley

Kommentér på:
Honda elektronik problemer

Annonce