1.073 visninger
|
Oprettet:
Karburator {{forumTopicSubject}}
Hejsa har lige købt en FZ 750 hvor det kniber lidt med tomgangen, under 2500 omdrejninger kniber det med at den overhovedet vil tage gas. Jeg har skilt karburatoren ad og renset den der var ikke noget usædvanligt at se ud iver en membran hvor der var 2 meget små revner men det burde vel være ligemeget for tomgangen, jeg hælder mere til at det er karburatorene der skal synkroniseres er der en guruer der kan bekræfte mig i det?
sep 2008
Følger: 75 Følgere: 610 MC-er: 26 Emner: 383 Svar: 5.521
mar 2009
Følger: 68 Følgere: 373 MC-er: 1 Emner: 498 Svar: 11.633
Karburator