{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstødning 600 vs 750 k8
  • #1   12. jul 2013 Tror godt du kan regne med den passer den sksl bare køres ind, men det skal den jo under alle omstændigheder

  • #2   12. jul 2013 skla den køres ind, jeg kan ikke bare mont og så bare kører rundt, ved godt jeg vil få mest udnyttelse af at få den kørt ind, men nu tænkte jeg mere om jeg ødelægger noget af bare at sætte det på og så kører derud af ?

  • #3   12. jul 2013 Nej den vil nok skyde lidt og selve effekten ved at sætte tun potte på forsvinder udover der kommer lyd på, tror ikke det vil ske men iværste fald ka den skyde din pot i stykker, ligesom når man slukker og starter denunder kørsel for at "skyde"

  • #4   12. jul 2013 okay tak, hvad gav du for at få din kørt ind med anden udstødning ?

  • #5   12. jul 2013 Uden at vide det, men jeg kan forstille mig den ikke passer. En 750 cc motor må være større fysisk, end en 600cc. Og dermed er det ikke sikkert forrørene passer til 'udstødningshullerne'(?) på selve cylinderen, når det nu er et komplet system.
    Ret mig bare, jeg har ikke noget at have det i.


  • #6   12. jul 2013 det tænker jeg jo også selv lidt eller at diameteren på forrørene måske er lidt større da det jo er en 750

  • #7   12. jul 2013 hvad er prisen på sådan et system smiley ? har selv en 750 nemlig og står i samme situation med jeg vil have nyt system på -..

  • #8   12. jul 2013 kevin for fanen er den ikke vild nok eller vil du bare have anden lyd ? smiley

  • #9   12. jul 2013 Uden at være helt sikkert mener jeg det stortset er samme motor som har er optimeret lidt men ikke sikker, puha ved ikke hvad det kostede for det var med i købsprisen

  • #10   12. jul 2013 nårh men det kan være jeg skal holde mig fra det når jeg tydeligvis ikke ved mere om det og ikke gider til at betale for at få den kørt en heller.

    Simon g, du har da haft den cykel tilsalg længe efter hånden, er der slet ingen som vil købe eller vil de bare ikke give nok :o)


  • #11   12. jul 2013 De vil ikke give nok eller har ikke det rigtige at byt med smiley
    Er villig til at byt med amerikanerbil, veteran bil, båd, fed badboy chopper, eller en anden racer til billigere penge smiley


  • SBK
    SBK Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 43
    #12   12. jul 2013 Den kan sagtens køre med det anlæg, Arrows udstødnings system er det samme til både 600 og 750 så det er Akra sandsynligvis også. Men jeg vil ikke anbefale dig at montere full system uden indkøring, du får med garanti nogle gevaldige hulle i gassen og et meget tænkeligt udfald er en "2 takts" agtig motorgang med minus moment.

  • #13   12. jul 2013 så er det da heller ikke nemt ! smiley
    SBK har lige sendt dig en pb


  • SBK
    SBK Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 43
    #14   12. jul 2013 En Suzuki som din kan dog programeres i den originale boks. Det koste normalt 1000-1500kr og kræver en Yoshimura dims eller en TEKA dims til justeringen. Min erfaring er at TEKAén er bedst. Det er ikke så godt som PC men er et rigtig godt alternativ hvis man ikke føler man har 5-6K til pc og indkøring.

Kommentér på:
udstødning 600 vs 750 k8

Annonce