Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  IQX motorolie fra thansen
  • #1   27. jul 2013 jeg plejer at bruge det på bilen, og den har da foreløbig kørt på det i 4 år uden mislyde... Ihvertfald ikke olierelaterede mislyde smiley

• Nic E
    Nic E Tilmeldt:
    okt 2009

Følger: 1 MC-er: 1 Svar: 18
    #3   27. jul 2013 Man burde ikke spare på olie, du er bedre tjent med at spare på så meget andet.

Nic E - Ford mekaniker.

• #4   27. jul 2013 Stig - på tide at skifte olie igen.. smiley
    ja - træls.. Workworkwork.. All good damm Day..;-)

(Sorry tilt af emne..!!)

• #5   27. jul 2013 Bruger det selv på vores bil uden problemer? Fordi det er fra thansen er det ikke nødvendigvis lort. Det er produceret af Kroon olie i Holland har jeg læst et sted

• #6   27. jul 2013 Bare rolig, sådan en gammel carina sørger for at der er et naturligt flow af frisk olie løbende smiley Der er sgu ikke noget olie i min motor der er blevet derinde i 4 år smiley

• Nic E
    Nic E Tilmeldt:
    okt 2009

#7   27. jul 2013 du kan læse i din manual til bilen hvad for en type og mærke der anbefales til bilen, olien har ekstremt meget at sige på biler idag, pga hydrauliske løftere og variabel knaststyring (vanos, vtec etc.) nu ved jeg ikke hvilken bil du har, men hæld noget kvalitets olie på.

• Nic E
    Nic E Tilmeldt:
    okt 2009

#8   27. jul 2013 Engine oil:

Type:YAMALUBE 4, SAE10W30 or SAE20W40.

Det her er Yamahas egen olie som de anbefaler til din bike. =)

• Simonsen
    Simonsen Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 2 Emner: 21 Svar: 896
    #9   27. jul 2013 Kører selv på olie fra Tante Hansen, og skifter lidt oftere. Men kører heller ikke så meget i min bil. Men for hver 10k skifter jeg.

Kommentér på:
IQX motorolie fra thansen

Annonce