4.982 visninger
|
Oprettet:
brændt hul i stempel hvorfor {{forumTopicSubject}}
Jeg har en Suzuki gt 250 2 takt 2 cylinder
Den har lige brændt hul det ene stempel
Hvad skyldes det ?
motoren har lige fået nye stempler(kørt 600 km.)
stempelringe og cylindervæg er ok der er bare brændt hul i på størrelse med en 25 øre.
tændrørene var brune inden det skete
er det forkert tændningstidspunkt der forudsagede det ?
der må være nogle kloge hoveder der har oplevet det på 2 takt og ved hvad årsagen er så det nye stempel ikke ryger samme vej.
hilsen Kenneth.
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 241
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
Jeg havde i starten problemer med gå ordentligt
gik dysestørelse ned b8 i og den gik godt dog var tændrør lidt sort
satte B7 i og den gik som en rakket og tændrør var musegrå.
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.397
Jeg har stemplet endnu, efter 30 år
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
så der må være noget andet galt.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
prøvelampe lyste efter mærke på svinghjul. højre platin var lige i øjet.
fuck jeg skulle have købt den elektroniske tænding.
men jeg skulle spare penge ! nye platiner og kondensator kostede jo ikke nær så mange penge.
ankerpladen er noget forskruet lort der har flyttes sig under kørsel.
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 MC-er: 1 Emner: 21 Svar: 241
Det var du så lidt hurtigere til at finde ud af end jeg var
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 26 MC-er: 3 Emner: 56 Svar: 1.397
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
håber ikke det afbrændte aluminium har ødelagt pak dåser i krumtap
hvis jeg nu havde købt denne:
http://www.classicsuzukiparts.nl/hotparts/?lang=en
hilsen Kenneth
sep 2012
Følger: 15 Følgere: 17 Emner: 4 Svar: 533
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 9 Emner: 65 Svar: 2.644
maj 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 349
Hvis lampen lyste efter mærket , er det nok ikke tændingen. Men et godt råd, gå aldrig ned i dyssestørrelse på en GT. Tjek svømmerhøjde og for falsk luft. Du kører vel med den orig. luftfilter.
maj 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 349
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
Jeg tager et billeder og lækker det op på tråden
hilsen Kenneth.
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
Der er nyt rep. kit og pakninger i begge karb.
Jeg har renoveret hele motoren og fulgt Haynes manual slavisk
Min er en gt 250 A model ram air dog har jeg M-model topstykker og cylinder
standard stempel er 54 mm. min er boret op 55 mm.
Dette giver nogle andre forhold end standard.
jeg skal give 99 euro for et stempel originalt han havde ikke flere uoriginale
ved i hvor jeg kan få uoriginale 55 mm stempel der billigere end 99 euro med fragt. ?
hilsen Kenneth.
maj 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 349
(link fjernet)
okt 2004
Følger: 8 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 34 Svar: 446
hvordan kan jeg se om det er 14 mm eller 16 mm. pin aksel ?
jeg skal bruge 14 mm. pin
hilsen Kenneth.
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 7 Emner: 55 Svar: 95
brændt hul i stempel hvorfor