{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1000 km service benelli tornado tre 900 RS
  • #1   17. aug 2013 waw..
    ja det lyder da som meget tidligt .. men kender ikke din model.

men har ikke hørt om nogle andre mc der skal have det gjort efter 1000 km..

hvad rente dit 1000km efter syn op i ..

mvh

• #2   17. aug 2013 Det er ikke utænkeligt at de vil inspicere ventilspillerummet, men der skulle ikke gerne være noget at justere.

Det er en italiensk cykel, og det er absolut tænkelig at den ikke er skruet mere end mådeligt sammen.

• #3   17. aug 2013 5800 kr smiley sidder i polen på job lige nu, men de skulle lave noget på garantien, så er bare lidt nysgerrig, for den passer stort set for de udgifter de skule af med for nogle fejl i lakken, så passer de jo med de ikk skal have en krone op af lommen,, hmm, og han sagde første gang 1000km service stort set kun var olie og filter smiley

• #4   17. aug 2013 Tag ved mekanikeren og forehold ham, hvad han tidligere har sagt. Det er noget klogere end at diskutere herinde.

• #5   17. aug 2013 vildt nok sådan en gammel sag kun har kørt 1000 km smiley
    men det koster lidt for hver time de bruger,

• #6   17. aug 2013 det kommer godt nok an på hvilken forhandler det er ,knud ......

• #7   17. aug 2013 Knud..

Diskuter .. ?

manden stiller et spørgsmål.. det er vel bla hvad MCG kan bruges til..

mvh

• #8   17. aug 2013 syndes bare det lyder meget underligt smiley
    men mange tak for svarene smiley
    vil nu os mene en af grundne til jeg er herinde er netop for og stille et spørgsmål hvis jeg er i tvivl om noget, ikk diskuter! kunne jo være der lige var en der vidste det Knud !

Mvh mikkel

• #9   17. aug 2013 Mekanikkeren og Ejeren er jo sjællent det samme og det jo ejeren af stedet der laver regningen . så du vinder da intet ved og snakke med mekanikkeren,.

han kender måske til time forbruget.

men ejeren kan jo gemme alverden i en regning

Miljø afgift
    smus tillæg
    runde timen op
    Pris på olie og filter

der skal jo ikke meget til for det der beløb får ben og gå på fra et 1000 km service, det koster vel alene 2500

de 5800 er jo ink moms
    så syntes ikke det lyder slemt, på en italiensk maskine med ny olie og filter der lige skal justeres/efterses

men det klart iforhold til hvis man sammenligner med en eller anden der laver det sort i sin garrage som ikke har udgifter eller har planer om og leve af tingene men kun vil underminere og skambyde markedet så de rigtige steder ikke kan overleve

• #10   17. aug 2013 Hmmm jeg synes det er temmelig pebret.... Hvor tit skal den til service ?

Hvis man skal lægge 5,80,- til side pr kørt km i service omkostninger. så kunne en Ferarri 360 være et alternativ smiley

• #11   17. aug 2013 Lidt svinsk det der...............

• Essob
    Essob Tilmeldt:
    maj 2010

Emner: 6 Svar: 188
    #12   17. aug 2013 Michael L.
    Hvad er det for noget vrøvl: "men kun vil underminere og skambyde markedet så de rigtige steder ikke kan overleve".
    Når der er en hel del af "de rigtige steder", kan tillade sig at holde op til tre uger ferielukket i den ellers forholdsvis korte sæson, så skal de vist ikke beklage sig......

• #13   17. aug 2013 Fuck en pris ?

• #14   17. aug 2013 Jeg får lige pludseligt ikke lyst til at snuppe sådan en fætter:0/
    Var ellers oppe og prøve sådan en Benneli Tre 900 rs hos frankies for en uge siden.
    Men tvivler sgu pludseligt på hvor meget "kram" der er i sådan en. Min Yams skal først have stillet ventiler ved 40.000km:0)

• #15   17. aug 2013 Tror ikke så meget det er prisen på servicet der stilles spørgsmål ved, men nok nærmere om det kan være rigtigt at den skal have stillet ventiler osv efter 1000km?
    Correct me if i am wrong;0)

• #16   17. aug 2013 Du ringet da til værkstedet og siger at du har importeret sådan en fra tyskland og den skal have et 1000 km service.
    Spørg hvad der skal laves og hvad det render i.

• #17   17. aug 2013 Hold da op! Jeg har lige givet en god tusse for mit første eftersyn på min Kawasaki hos Midtfyns MC ...

• #18   17. aug 2013 I derres bruger manual står der at ventilerne skal efterses ved 5000 km.
    Du kan downloade manualen her. Afsnit 6.1.
    http://www.benelli.com/eng/Manuali-Moto-cd-741.aspx

• #19   17. aug 2013 Leif er det noget vrøvl at sort arbejde og garrage skrugerri giver en skævvridning af hvad det koster og holde et proff værksted igang?

det er sikkert dyrt de 5xxx kr,

men kørte jeg italiensk ville jeg ikke blive overrasket.
    men jo ville nok syntes det var dyrt men man kan jo bare sørge for og få et tilbud så alle glade. jeg siger jo ikke at personen der lavet dette topic er blevet behandlet fair,. men skriver at nogle gange kan forkerte priser hos hr og fru svensen forvirre hvad den rigtige pris er på et sted hvor det er en forretning

kan huske jeg fik lavet kæde kit skift det kostet 2400 hos sigma tænkte det var billigt, så fik jeg det gjort hos min kammerrat der er mekanikker hos XXXXXX mc så købte han delene til mig og skiftet det så kostet det hele under 1000 kr, merkant anden pris men han lever jo heller ikke af det .

men håber da bestemt de har lavet en fejl for din skyld, men som en anden nævner så ring og få et tilbud og når du har fået det så kan du jo høre hvorfor dit er dyre eller billigere dog skal du nok vente lidt tid;)

Kommentér på:
1000 km service benelli tornado tre 900 RS

Annonce