1.201 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Synkronisering - forkert værktøj :( Synkronisering - forkert værktøj :(

Hejsa folkens

Nu skulle jeg igang med at synkronisere min baby.. jeg kører en lang tur på hende så den er godt varm, kommer hjem og skiller så jeg kan komme til, og så finde jeg ud af de studser jeg har fået med til CarbTune PRO er for små ?! det er 5mm gevind, og det skulle være 6mm (tror jeg).. hvor kan de fås ?

Eller er det muligt en i KBH ligger inde med et sæt jeg lige kan låne til at klare opgaven ? (:

Mvh

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.
  • Måske defekt kabel i loftet - tjek og reparer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Synkronisering - forkert værktøj :(
  • #1   8. sep 2013 hold nu kæft mand hvor er jeg en idiot.. jeg havde taget de forkerte studser!! åh nej dog.. natarbejde er ikke godt for tænkeapparatet dagen efter.. jøsses.. jeg prøver igen smiley

• #2   8. sep 2013 smiley smiley

• #3   8. sep 2013 Nå Busa.. nu skal du på banen med din viden..

Der var lidt forskel i synkroniseringen.. så det blev rettet, men den går godt nok underligt i tomgang.. når man stiller på skruen til tomgang sker der intet i starten, og pludselig tager fanden ved den.. vupti 3500-4000rpm.. drejer ganske lidt tilbage, og så falder den til 11-1200 igen.. og jeg skulle gerne ramme omkring 1800 til synkronisering.. det laveste stabile jeg fik den til var 2200 ca.. og efter den så havde været slukket og jeg tændte igen, så stod den enten alm i tomgang eller 3500 igen..

Samtidig med det, så er den efter synk, begyndt at hakke en del når man giver den fuld hane, plus den er endnu længere om at tage fat når man kobler ind igen.. dvs den skal lige ha et sekund eller to, før den begynder at tage rpm :S

Helt på bar bund.. har lige tænkt jeg skulle skifte tilbage til org potte for at se om det har noget at sige, og hvis ikke, hvad er vi så ude i ? forkert tænding ? forkert stillet knaster ?

• #4   8. sep 2013 Eller den bare får for lidt sovs smiley

• #5   8. sep 2013 Lyder som blandskruerne der skal justeres efter

• #6   9. sep 2013 Bum det var også en mulighed! Kan det gøres sådan lige, eller kræver det noget for at se det er korrekt ?

• #7   9. sep 2013 Juster ind til standard, som en begyndelse og se hvad der sker...SKriv op hvor de står nu!

Hjælper det ikke, så giv dem kvarte omgange (først den ene vej, derefter den anden vej) og se hvad der sker..

• #8   9. sep 2013 Sebastian : i tomgang, eller stille, og køre en tur og så stille igen ?

• #9   9. sep 2013 Nu har du probleet i tomgang, så skru i tomgang

Kommentér på:
Synkronisering - forkert værktøj :(

Annonce