{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

starter til en goldwing 1000 eller 1100 {{forumTopicSubject}}

hej min far har bøvlet med tror det er starteren men ikke helt sikker den kan ikke trække motoren rundt med tændrør i men uden kan den egentlig godt men ikke nok synes jeg og det var med startkabler direkte på starter og over på min bil og den har været ved 3 steder der har kigget på starteren og de 2 første kunne ikke finde noget men den sidste skiftede nogle ting men hjalp ikke

er der en der har en starter vi kan låne som virker og prøve med og vis det er starteren køber han bare en ny så nemlig kan gider ikke det her mere helt omkring thy eller omegn

håber på noget hjælp på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  starter til en goldwing 1000 eller 1100
  • #1   16. sep 2013 Host host......en starter er altså ikke noget man bare lige skruer af og på. Så jeg tvivler på, at du får held med din forespørgsel.

  • #2   16. sep 2013 tog da ellers ikke 10 min på min fars så vil da mene det ikke er noget problem men skal da nok selv tage den af hvis det er det

  • #3   16. sep 2013 Der er en gut i Esbjerg ( Mener jeg ) han er konge inden for de maskiner

  • #5   17. sep 2013 Jeg har repareret mange startere af alle typer til motorer...!!

    Har den svært ved at trække rundt, så kan der være flere årsager.

    1. Batteri er ikke fuldt ladet.
    2. Der er en dårlig forbindelse i kabel + eller -
    3. startrelæet er brændt indvendig med stor modstand til følge.
    en vikling i starteren kan være afbrudt.
    4. Kullene er færdige.
    de 2 sidste 3&4 er nok ikke sansynlige hvis den er checket hos kompetente personer.
    En starter bruger forholdsvis meget strøm, så der skal ikke meget dårlig forbindelse til. Prøv at sætte strøm direkte på den ledning der går til starteren mens den er monteret. Hvis det hjælper, så er det enten startrelæ eller ledning du skal undersøge/skifte. At bruge startkabler fra en bil giver ikke nødvendigvis strøm nok, da kontaktfladen på klemmerne er relativ lille = stor modstand.


Kommentér på:
starter til en goldwing 1000 eller 1100

Annonce