{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.159 visninger | Oprettet:

Jeppe Ø
Jeppe Ø
Tilmeldt:
28. feb 2013
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26

Indstilling Karbu - kawasaki z500 {{forumTopicSubject}}

Lidt problemer...
fin indstillingen af karbu driller lidt - når jeg giver langsom gas op til fuld omdrejninger går det fint - når jeg hurtigt vrider håndtaget går den ud (hakker og sprutter og dør helt)
pt er blandingsskruerne kun skruet 1/4 gang ud - når jeg skruer dem længere ud bliver det meget være. Dyserne er en 96 - (standard 90)
Alt er tjekket (ventiler, choker tænding, svømmer højde, tændrør, utætheder)

Tændrør bliver sorte.
Dette er kommet efter jeg sat andet topstykke på og kan ikke få den til og gå ordentlig.

Hvor skal jeg sætte ind henne -?


Kommentarer på:  Indstilling Karbu - kawasaki z500
  • Jeppe Ø
    Jeppe Ø Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #2   29. sep 2013 Hej Peter - nej har en sito udstødning på den..... men vil prøve med mindre dyse...Tak

  • #3   29. sep 2013 Sito er meget lig den originale. Så med mindre du har åbne luftfilter på, så skal karburatorne stå efter bogen.

  • Jeppe Ø
    Jeppe Ø Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #5   29. sep 2013 hej Henrik - ja den er timet korrekt. og tætheden er også ok.

    Den går bedre nu - kan tage gassen når man vrider den hurtigt - prøvede og skrue gasspjæld ned - dog har den en ujævn tomgang
    Har ikke skiftet dyser til mindre endnu.... den bliver rimelig varm bare i tomgang..... .

    Har dyserne noget og sige der....? (varme og ujævn tomgang)


  • Jeppe Ø
    Jeppe Ø Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #7   29. sep 2013 Nej er de ikke - bliver hvis næste step ........ (skal lige have fundet en som har) .
    og jeg tjekker lige tændingen igen.... smiley


  • Jeppe Ø
    Jeppe Ø Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 26
    #8   12. okt 2013 Hej igen - Er der nogen som har lyst til at hjælpe mig lidt vedr. min kawasaki z500?
    Jeg kunne godt tænke mig og få mine karbs syncroniseret samt tændingen testet med det rigtige udstyr (og af en som er mere erfaren end mig. smiley ).
    er der nogen som bor i sønderlylland et sted? jeg bor i vojens.

    Jeg vil gerne betale noget for jeres hjælp - jeg er ved og være træt af jeg ikke kan få den til og gå rigtig....
    Det skal lige siges der er ingen plader på cyklen ,så den kommer ikke så langt.



Kommentér på:
Indstilling Karbu - kawasaki z500

Annonce