{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Lasse Torbin H
Lasse Torbin H
Tilmeldt:
10. maj 2016
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 17

Indstilling Af karbu gsxr 400 {{forumTopicSubject}}

Hejsa, har lige anskaffet mig en Suzuki gsxr 400 startede og kørte fint da jeg skulle købe den, men da jeg kom hjem skulle jeg prøve den og startede fint, men da jeg gav den lidt omdrejninger døde den. Efterfølgende kunne jeg så ikke få liv i den. Har opladt batteriet, renset karburatorer i form af god grundig tur med trykluft, kigget til tændrør og renset dem af og skiftet benzinen. Nu kan jeg få liv i den med choker og fuld gas , men er ikke glad for omdrejninger samt går ud efter et stykke tid.
Er der nogen der kan rådgive mig, skal siges jeg ikke er så rutineret inden for mc mekanik.
Mvh lasse


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indstilling Af karbu gsxr 400
  • Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 3 Følgere: 6 Svar: 121
    #1   6. jan 2019 Måske den ikke går på alle fire? Så fire nye tændrør kunne være en idé.
    Du mærke på forrør om den går på alle fire


  • #2   6. jan 2019 Det gør den, alle forrør bliver varme

  • #3   6. jan 2019 Stoppede tomgangsdysser, utætte indsugningsmanifold/ gummistudse mellem karb og cylinder og virker din benzinhane ordenligt?

  • #4   6. jan 2019 Gode bud! Må jeg prøve, hvor finder jeg togangsdyssen? Har haft bundkarret af og blæst den store dysse ren samt general rengøring, hvad kan jeg gøre for at tjekke benzinhanen? Der er nemlig ikke en OFF funktion på

  • #5   7. jan 2019 På benzin hanen sidder der 3 studser. De to store er til benzin til hhv de to højre og de to venstre karburatorer. Den lille slange er vakumslangen. Suger du i den, så skal benzinen løbe ud af de to andre (dog kun hvis den står på on eller res). PRI virker lidt underlidt på den model, ihvertfald på min. Jeg skal dreje over på pri og derefter trykke ind på hanen før den funktion virker. Pri er en funktion der kører uden om vakum systemet og derved kan fylde karburatorne uden motoren er startet.

    Det jo en gammel cykel efterhånden, så medmindre den har fået nye pakninger i karburatoren, så skal den nok ha det. Det døjer de meget med! Litetek sælger det eneste komplette kit i god kvalitet til en nogenlunde pris.

    Tjek at den gnister på alle tændrør og tjek at det er de rigtige som sidder i. NGK CR9EK så vidt jeg husker.

    Du skal være meget opmærksom på de to benzinslanger under tanken, de kan altså nemt blive klemt mellem karburator og tank.

    Hvis du kan få den startet, så tjek for falskluft som tidligere er nævnt. Sprøjt noget dieselstart omkring indsugningsgummierne (mellem karburator og cylinder), men motoren kører. Stiger den i omdrejninger, så er den utæt og suger falskluft.


  • #6   8. jan 2019 Fedt! Det må jeg prøve! Men der er ingen pri funktion på min benzinhane, der er kun on og res, men har tømt tanken nu og pillet den af, og så få bestilt de pakninger samt tændrør og så må jeg prøve med dieselstart med det trick der! Det vidste jeg ikke

  • #7   8. jan 2019 Hvad model er det? Er det en gk73a eller gk76a? Mener bestemt de alle har pri funktion. Hanen skal drejes fremad mener jeg smiley

  • Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 3 Følgere: 6 Svar: 121
    #8   8. jan 2019 Går ikke ud fra at du har noget til at måle komprission med, men prøv hvis du får karburatoren af igen, at holde håndfladen for indsugningen og mærk efter at alle fire laver en seriøst sug.
    Havde benzinhanen pri funktion?


  • #9   8. jan 2019 Det er gk73a, kan lige tage et billede senere og sætte ind smiley

  • #11   4. apr 2019 Supplement spørgsmål hvor højt skal svømmerne stå i mm ????

  • #12   4. apr 2019 #11 Det er vidst forskelligt fra GK76a til gk73a. Så til hvilken model spørger du?

  • #13   4. apr 2019 Gk73a sorry ????

  • #14   4. apr 2019 Du må selv oversætte det smiley Men lad værd med at rod med det. Får du det først ud af kurs kommer den ALDRIG til at kører godt medmindre den kommer til at stå 100% igen. De er mega følsomme på det punkt åbenbart

    profilbillede
  • #15   4. apr 2019 Det var lige det jeg frygtede ?????? 2 af dem står lavere end de 2 andre. Pt køre den a h til....

  • #16   4. apr 2019 Fandt også den her, men det er fra en 400 bandit. 400 bandit kører med bst33 hvor gk73 (non sp) kører bst32.. Om det har noget at sige, det kan jeg ikke svare på, men det ser meget ens ud på billedet og målet er jo det samme

    profilbillede
  • #17   4. apr 2019 Fantastisk ???????????? Tusind tusind tak

Kommentér på:
Indstilling Af karbu gsxr 400

Annonce