1.586 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Peter J
Peter J
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Ingen gnist Honda cm400t Ingen gnist Honda cm400t

Hej. Jeg har lige købt mig en Honda cm400t. Den kørte fint i 2 dage. Så begyndte den at få nogle små udsættere, som blev værre og værre. Nu kan den ikke starte. Der mangler gnist på begge tændrør. Der kommer gnist en gang imellem i et kort stykke tid, men så er den væk igen. Syntes at have tjekket alle stik. Har kontrolleret tændingslås og dødmandsknap. De fejler ikke noget. Tænkte på tændspolen, men syntes det er mærkeligt at den virker en gang imellem. Kan det være cdien? Nogen der har andre gode ider?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udflytnings rengøring 1.600 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Klipning af hæk og fjernelse af affald 2.500 kr.
  • Montering af dør håndtag 3 stk 250 kr.
  • Rengøring af brusekabine på badeværelse 1.200 kr.
  • Badeværelsesdør skal skrues ordentligt fast på hængslerne 1.250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen gnist Honda cm400t
  • #1   30. sep 2013 Prøv at lade batteriet, hvis motorcyklen køre som den skal efterfølgende, så kontroler dit laderelæ - det er sikkert der problemet ligger smiley

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    maj 2008

#2   30. sep 2013 Tak for det hurtige svar. Tror ikke at det er batteriet. Da jeg købte den var der slet ingen strøm på, men den startede fint med kickstarteren.

• #3   1. okt 2013 Har du prøvet at måle om den lader?
    Ellers kan det være en brændt tændspole, hvis der er strøm nok på de rigtige steder.
    Sådan en kan godt bræde over inden i. Prøv at find ud af hvilken indre modstand den skal have i primær og sekundær spolen og mål efter smiley

• Peter J
    Peter J Tilmeldt:
    maj 2008

#5   8. okt 2013 Tak for alle de gode input. Det viste sig, at være CDIen der var stået af.

Kommentér på:
Ingen gnist Honda cm400t

Annonce