Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Opsætte og skære loftlister i forskellige grader.(Kongens Lyngby) 700 kr.
  • Butiksskilt strammes 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svejser
  • Hans-Jacob S
    Hans-Jacob S Tilmeldt:
    jul 2012

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 106
    #1   15. okt 2013 Mig, Tig eller elektrode?

• #2   15. okt 2013 For mig lyder det spørgsmål i stil med:
    Jeg kan ikke svejse........ skal jeg købe noget bling......??

Jeg ved ikke hvilke kundskaber du har, men har du ikke seriøst brug for at kunne svejse, så lad være med at købe en - til hobbybrug vil jeg anbefale en co2-svejser, men der skal både svejser og gasflaske til - det bliver hurtigt en større udskrivning...!!

• #3   15. okt 2013 En bling svejser.. den har jeg alligevel aldrig hørt om.

• #4   15. okt 2013 Køb en lille mig til 380volt og så en bette flaske gaz! Det er bedst. .... smiley

• #5   15. okt 2013 Tig er selvfølgelig vejen frem

• #6   15. okt 2013 Jeg vil anbefale en svejser til alm 220 volt på mellem 140 og 180 AMP. Den svejser fint biler, udstødninger, små beslag og hvad man nu ellers har af hobby behov. Der fåes mange forskellige mærker, nogle bedre end andre, men hvis du ikke har den store erfaring med svejsning og der mener jeg meget erfaring, så kaster du lidt pengene væk på en dyr maskine, da du aldrig kommer til at kunne udnytte dens funktioner og finjustering. 220volt er også nem at tage med ud til en ven/nabo og svejse som ikke har 380volt.

Undgå de for tiden populære gas løse svejsere og køb en med flaske. Bla biltema og Harald Nyborg telwin er udemærket til prisen, eller hvis du kan finde en brugt migantronic af rally serien.

Jeg har selv en 220volt 170amp telwin og synes den gør det jeg skal bruge den til ok. Er selv udlært klejnsmed og har arbejdet med højkvalitets svejsning de sidste 10år, så ved godt hvordan en svejsning skal være smiley

• #7   15. okt 2013 Mest fornuftige svar indtil videre, Tak for rådet Peter
    Har selv hørt meget godt om Migantronic og det er da også sådan en jeg har haft i hænderne de par gange jeg har svejset, men har dog været de STORE of dyre.
    men ikke sådan noget jeg søger smiley vil da kigge efter en lille med flaske så.

• #8   15. okt 2013 Torkild.
    Fortælle mig mere om din ''Bling svejsere'' ? lyder meget interessant, har aldrig høre om dem smiley

• #9   15. okt 2013 Fair nok, Daniel.... En BLING-svejser er noget i stil med en imponator. Bruges ofte, som samtale emne, når man står og sparker dæk, mens man diskuterer cykler som man kender en der kender en der har.....
    Den har en fantastisk værdi og er universel, da der ikke findes den ting den ikke kan klare - uanset materiale, stilling og vejrlig. Fungerer dog aldrig rigtigt til opgaven, da det man skal bearbejde er af yderst speciel kvalitet og er extremt dyrt - og den ene gang det skal laves - det hyrer man folk til med specialudstyr smiley smiley

• #10   15. okt 2013 Skal jeg da ha! smiley

• #11   15. okt 2013 smiley

• #12   15. okt 2013 En bling svejser må være et fronius CMT værk.. ??????

• #13   15. okt 2013 så så min Migantronic 180amp skal da have blå lys i her til vinter... smiley

• #14   16. okt 2013 Jeg vil helt bestemt anbefale noget brugt migatronic, esab, kemppi ell. smiley

• #15   16. okt 2013 Har en Migatronic automig 180 med fuld ejerflaske og manometer i overskud.....

• #16   16. okt 2013 jeg har sådan en som Brian omtaler, og hvis han har den til overs ligefrem, er den nok skidtbillig, uden blå lysdioder smiley
    elsker mit anlæg, kan klare alle de hobbyting, jeg smider efter den!

(dog ikke at lave kaffe, og redde sengen!)

Kommentér på:
svejser

Annonce