Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  VFR / CBR
  • #2   15. dec 2013 Ud og prøv begge , praksis er bedre end gode råd fra nettet

• #3   15. dec 2013 Min mor har haft både CBR1000F og har nu VFR750, og er klart mest tilfreds med VFR smiley

Den er noget lettere at køre, den er lettere i sving osv, men er som sagt en smule langsommere.. men så kan man spørge sig selv.. hvor tit bruger du kræfterne maskinen har ? de færreste har brug for det mere end et par gange om året smiley

• #4   15. dec 2013 Har haft begge....

vfr er mere til at lege på hvor cbr er til at køre lange ture på ... den er alt for tung i sving

men ja... prøv dem begge smiley

• #6   15. dec 2013 -biiiip-

jeg har så også haft BB.... og tro mig, der er en verden til forskel på den og cbr

• #7   15. dec 2013 Nu drejer i jo emnet mere ind på Blackbirden. smiley
    Jeg har haft begge omtalte maskiner ikke mindre en to gange, hvor jeg havde begge masiner i en periode på en måned for at prøve dem af, op imod hinanden. Begge gange blev det til VFR´ens fordel. Selvom CBR´en har flere kræfter opvejer det ikke VFR´nes kvaliteter.
    Så mit valg er HELT sikkert VFR´en.
    smiley

• #8   15. dec 2013 Jeg har også haft CBR1000F og VFR 800 og jeg vil helt klart foretrække VFR.
    CBR er stor og tung. VFR kan stort set det samme som CBR. Bare bedre.
    CBR1000F er efterhånden ved at være en gammel slæde hvor knastkæden godt kan snakke en del. Det problem får man ikke på en VFR.

• #10   15. dec 2013 VFR er vel nok en af de mest populære og alsidige modeller Honda har lavet. Du vælger imellem dem ved at prøve dem begge smiley

• #11   15. dec 2013 Tak for gode input. Det er bare ikke så nemt at komme til at prøvekøre i disse måneder, klynk, forsikringerne dækker ikke og jeg vil købe en nu. :@

• #12   15. dec 2013 kan du undvære det sidste moment, og de ekstra hk, så er vfr en rigtig dejlig maskine, og lyden af denne v4, er bare noget andet som en række 4.
    Men som peter skriver, så prøv begge maskiner. Der er også mange udgaver af vfr, de er heller ikke helt ens

• #13   15. dec 2013 Har selv en CBR 1000F, Det er en fantastisk touring maskine, den er dog stor og tung. Det er så også lækkert når man selv er en stor og tung person smiley
    Man tager dog grueligt fejl hvis man tror den er langsom.
    VFR'en har nok en af det bedste motorer, den er slidstærk og har den fedeste lyd. Noget af det bedste allround maskine, der er lavet. Det er også derfor de er så populære.
    Har selv overvejet kraftigt at skifte til en VFR alene pga køreegenskaberne og motorlyden. Men der er nu noget ved en stor stabil færge. smiley

• #14   16. dec 2013 vfr helt klart smiley Lidt mere dejlig motor og tildeles anderledes. smiley Men smag og behag smiley

Kommentér på:
VFR / CBR

Annonce