{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
972 visninger | Oprettet:

Spørgsmål til de rigtige eksperter .... {{forumTopicSubject}}

Jeg roder med en Suzuki VZ800 Marauder med indsprøjtning. Den starter fint, men efter ca 5 sek går den i stå. Den kan umiddelbart startes igen, men det samme sker igen og igen.

Er der nogen her der kan komme med et svar?

Søger seriøse svar, ikke bare gæt ud i luften. Kobling, frigear og støttebens kontakter virker fint, og den laver 3 bars tryk fra benzinpumpen.

Pft.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål til de rigtige eksperter ....
  • #1   1. mar 2014 Lyder som et problem med TOS, tip over sensor, har du haft en lille sort boks ude der rasler hvis du ryster med den?

  • #2   1. mar 2014 hvor gammel er mc er der startspærrre på ? , roder med biler til hverdag de gør det samme hvis de har mistet kontakten mellem nøgle og startspærresystem måske kan det være sådan på mc også , bare et hurtigt gæt smiley

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.654
    #3   1. mar 2014 Det lugter langt væk af tilt sensor der er aktiveret. Den behøver bare være faldet ud af holderen - så gør den nøjagtigt sådan der.

    Jeg er 99,9% sikker, så det er ikke gætteri. smiley


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.654
    #5   1. mar 2014 Sådan er det ikke med Suzuki MC'er.

    Drejer man nøglen, så resetter man så den kan starte og køre ca 5 sek igen.

    Da jeg lavede undertail udstødning på min SV1000, flyttede jeg en del rundt på ledningsnettet - og der oplevede jeg nøjagtigt det der.
    Det tog lige et par timer at regne den ud, men jeg har siden da oplevet det samme med min baneracer da jeg glemte at sætte tilt sensoren ordentligt ind i holderen efter jeg havde skiftet bagstel.

    Men skal aldrig sige aldrig, men alle symptomer peger på tilt sensoren i mit hoved... smiley


  • #6   1. mar 2014 Hvis det er en VZ800 Marauder, så har den karburator og ingen tilt sensor.

  • #9   1. mar 2014 jeg lægger også min stemme på tilt sensoren...

    Men vil også påstå at en vz 800 ikke er lavet med sprøjt, Correct me if i'm wrong...


  • #10   1. mar 2014 Hej alle, takker for kvalificerede indspark, var bare lidt nysgerrig om nogen kunne regne den ud smiley Den ER med sprøjt, og det ER tilt sensoren som er defekt. Den blev limet, så den ikke kan bevæge sig mere, og bliver skiftet senere hvis kunden ønsker det.

    God weekend


  • #13   1. mar 2014 Marauderen er kædetrukket og med karburator. Har den sprøjt er det en M800 intruder eller vz800 intruder. De har kardantræk

  • #15   1. mar 2014 Har læst... Undre mig bare over det. Findes der en model jeg ikke kender ? Er denne ombygget ? Eller er det ikke en vz800 i virkeligheden ??

    Hjælp og link vil gøre mig lykkelig smiley


  • #16   1. mar 2014 Henrik S: Har læst. Men som jeg er inde på har marauder 800 ikke sprøjt, så når trådstarter står med hvad han kalder en marauder som har indsprøjtning, så er det ikke en marauder men en m800/vz800 intruder han står med.

Kommentér på:
Spørgsmål til de rigtige eksperter ....

Annonce