2.321 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

vaskehal vaskehal

Hej
vasker regelmæssig bil i F24 og ok vaskehaller
har altid brugt undervognsvask men her på det sidste har det undret mig at der ikke ser ud til at sprøjte op under bilen i de nævnte haller
er det bare fordi det er så koncentreret at man ikke kan se det mere eller er det mig der bliver snydt for tyve kroner hver gang

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af 2-3 meter skur 1.300 kr.
  • Problemer med vaskemaskinen 500 kr.
  • Fjernelse af gammel oliefyr/kedel 500 kr.
  • Flytte vandhane og tilrette afløbsrør 1.200 kr.
  • Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Lugning af ukrudt i hæk 1.130 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vaskehal
  • #1   18. mar 2014 Højst sandsyndligt blir du snydt men prøv stil bilen uden for og gå selv ind i vaskehallen med en kilt smiley

• #2   18. mar 2014 smiley

• #3   18. mar 2014 Jeg syntes da ellers når jeg gør det(q8, statoil, shell etc), man plejer at kunne se strålerne skifte side, så de rammer hele undervognen, så det ville da være underligt hvis det var anderledes i F24 hallerne smiley

• #4   18. mar 2014 Nu undervogns vasker jeg aldrig, da jeg efter at ha google en del om emnet, p.g.a. Ham fra dinitrol undervognsbehandling i esbjerg fortalte at undervognsskyl spuler undervognsbehandling væk !!!!!! og det faktum at de aut. vaskehaller kun udskifter en lille del af deres vand ad gangen efter hver vask, så man faktisk i vinterhalvåret spuler sin undervogn i ja, saltvand! !!!! Samtidig kommer der vand op steder i vognen hvor der ellers aldrig kommer vand,,,,,, og hos fdm læste jeg at de dyrere vaske er spild af penge da vandet er beskidt og voks'en binder mere skidt, så de anbefaler den billigste vask uden undervognsskyl og voks,,,,, forundret over dette spurte jeg så dinitrol manden om hvordan jeg så skulle fjerne alt saltet fra undervogn, sagde han at jeg skulle ta min haveslage og bruge sådan en havevander der kører med stråler fra side til side, hvis det absolut var noget jeg ville gøre, har en avensis fra år 2000 der bliver dobbelt undervognsbehandling hver 3 år uden antydning af rust....
    Husk at det er min erfaring. Og,,,,, inden i overfalder mig, jeg forsvarer ikke dette, men jeg synes det virker, jeg bruger ikke engang havevanderen mere....

• #5   18. mar 2014 Enig, drop undervogns spul og drop "voks"
    hvis bilen er ordentligt undervognsbehandlet er der jo ingen grund til bekymring, da der i såfald ikke vil være noget blottet metal, derfor ingen grund til at frygte saltet smiley

Og så er stænklapper en god investering, for de sten og skidt der flyver op fra hjulene, er hårdt ved paneler og vognbund, og det slider beskyttelsen væk..

• #6   18. mar 2014 Beskytter du da ikke din bil hos Pava, dinitrol eller de andre mærker? Hvis du gør så drop undervogsnspul. Det kan skade din behandling. Personligt har jeg aldrig selv forstået folk der tager vaskehallen... En spand og noget autosæbe på en dejlig solskinsdag, og så er den fin på ½ time... og så har man sparet 10.000-50.000 kr igennem sit billiv smiley

• #7   18. mar 2014 ja, jeg er sku doven, så den bliver vasket i vaskehal hver den 1 (uden undervognsskyld og voks) d.v.s den billigste vask !!!! de har, når jeg hver 3 år sender den til undervognsbehandling, får den tilgengæld den dyreste med fuld power på undervognsskyl lige inden jeg aflevere den

• #8   18. mar 2014 jeg kører 700 km hver uge, så den skal vaskes til weekend men bor i lejlighed uden mulighed for vask selv, derfor vaskehal
    er bare blevet harm over at jeg ikke får det jeg betaler for

• #9   18. mar 2014 vask hver weekend? Fair nok, min bliver vasket en gang hver 2000-3000km og står perfekt i metal lakken smiley Det må bare være dyrt

Kommentér på:
vaskehal

Annonce