{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

Karburator problemer CB 650 {{forumTopicSubject}}

Min cb650 fra 81 har et stort "dødt punkt" ved ca 25% gas. Skal den justeres eller skal den renses og justeres ? eller er den andet jeg skal kigge efter

Den starter fint, står fint jævnt i tomgang, og lige så snart den kommer over det døde punkt trækker den fint.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karburator problemer CB 650
  • #1   24. mar 2014 Det kunne godt være det er der hvor den skifter mellem to forskellige dyser i karburatoren. Det lyder enten som om du har brug for at rense dyserne igennem eller at justere blanding eller synkronisere karburatorerne. Mere præcist kan jeg ikke fortælle.

• #2   24. mar 2014 Der er sikkert anden udstødning på, og så er der stor sandsynlighed for at karbureringen er gået fløjten.
    Nederste område er tomgangssystemet, mellemste er nålen og øverste er dysen, de deler arbejdet i mellem sig, og det er typisk overgangene mellem de forskellige sysemer der volder kvaler. dit problem kunne tyde på nålen, men det kan også være dysen.
    Dog må alt være rent, svømmerhuse, dyser, luftfilter, svømmerhøjde tjekkes.
    Det er kompliceret fysik og kemi, og enkelte folk i DK lever af disse problemer, FV Motor er en af dem.
    Har selv 2 CB650, 1979 og 1983.

Kommentér på:
Karburator problemer CB 650

Annonce