2.509 visninger
|
Oprettet:
For meget olie {{forumTopicSubject}}
Under gårsdagens vask opdagede jeg at oliestanden på min SV 650 står over max i skueglasset. Har det nogen betydning eller skal jeg dræne olie af?
Fik lavet service i forbindelse med vinteropbevaring så det er min mekker der har skiftet olie + filter. Har kørt ca 200 km siden den blev hentet.
På forhånd tak
feb 2010
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 4 Svar: 304
jul 2005
Følger: 25 Følgere: 39 MC-er: 5 Emner: 157 Svar: 3.572
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 198
okt 2010
Følger: 16 Følgere: 45 MC-er: 4 Emner: 49 Svar: 506
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 198
jan 2008
Følger: 13 Følgere: 12 MC-er: 2 Emner: 27 Svar: 370
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 198
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
feb 2006
Følger: 175 Følgere: 164 MC-er: 10 Emner: 207 Svar: 12.462
så tror næppe nogle få dråber dræber en motor , heller ikke en suzuki
-... iøvrigt skal suzukien startes og derefter kontrolleres - så efter stilstand i kort/længere tid vil der utvivlsomt løbe lidt ekstra i glasset
apr 2007
Følger: 10 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 37 Svar: 198
Tak for hjælpen
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 139 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.113
Jer andre - hold nu op med det her fis! En firetaktsmotor er ikke tæt, så det værste der sker hvis man hælder meget for meget olie i, er at den laver et satans svineri- Er man mega uheldig, skal man skifte luftfiltre, tændrør og rense brændstof inlet (karburatorer eller indsprøjtningssystem). That's it!
mar 2013
Følger: 25 Følgere: 18 MC-er: 3 Emner: 23 Svar: 1.330
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 47 MC-er: 6 Emner: 29 Svar: 391
jul 2008
Følger: 2 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 47 Svar: 4.756
For meget olie