{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

Michael
Michael
Tilmeldt:
5. jan 2014
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 28

Dør ved tomgang.... {{forumTopicSubject}}

Det drejer sig om min CBR929èr. Når den bliver bare lidt varm, så dør den i tomgang. Har en ide om at det skyldes noget med det spjæld som sidder inde i luftfilter kassen. Enten så lukker det ikke ordentligt, eller så åbner det ikke ordentlig. Har set i min Haynes manual, at det er meget vigtig at de to "fjedre" som sidder på hver side af spjæld-klappen, bliver spændt nøjagtig som fra fabrikken- men aner jo ikke hvor meget det er. Og fik ikke læst det før jeg havde løsnet dem......min fejl smiley
Men som sagt, så ved jeg ikke om det er der fejlen ligger.......så hvis der er nogen som har gode forslag- så tager jeg glædeligt imod dem smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dør ved tomgang....
  • #1   2. apr 2014 Jeg aner det ikke, men er det ikke bare tomgangsskruen der lige skal ha lidt mere? ??? Og kan du ikke se i en haynes manual eller noget, hvor meget de fjedre skal spændes? ??? Men igen jeg ved det ikke,,,,,

Kommentér på:
Dør ved tomgang....

Annonce