{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

Mike C
Mike C
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Cylinderne starter ikke ens. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Suzuki GS 500E.
Jeg har fået ultralydsrenset begge karburator for et stykke tid siden.
Nu en måned senere er den begyndt at starte mærkeligt.
Den vil ikke starte med choker, men man skal lige give den lidt gas, derud over kan man hører at den går lidt fesen.
Efter 5-10 sekunder kan man så hører at den begynder at prutte (Forstå mig rigtigt), og hvad jeg kan hører så lyder det som om det først er der nummer 2 cylinder starter op. efter 20-30 sekunder går den bedre med en lille smule ustabil tomgang.. Dette er selvfølgelig kun når den er kold!!!
Kan det være karburatorne der ikke er justeret ordentlig? (Synes jeg har prøvet at pille ved luftskruen uden held).
Eller kunne det være et tændrør?

- Mike

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cylinderne starter ikke ens.
  • #1   2. maj 2014 Kunne godt være tændrør. Man kan forestille sig at du har fået renset dine karburatorer så godt at de nu måske går lidt for magert, hvilket betyder højere varme, hvilket et tændrør måske ikke har været så glad for og nu klager når det er koldt

Skift tændrørene. Om ikke andet, så er det aldrig en dum ting at skifte og koster ikke meget.

• #2   2. maj 2014 Det kunne også være skidt der sidder op ved nålen eller i en af dyserne

• #3   2. maj 2014 Start med at stille luft/blandings skruerene i grund indstilling, nu du har pillet ved dem. Resten kan som de andre nævner være møg der flyder rundt, det kan også være en tændspole der er ved at være sløj

• Mike C
    Mike C Tilmeldt:
    feb 2014

#4   2. maj 2014 Tændrørene er forholdsvis nye, men det betyder selvfølgelig ikke at de ikke kan gå i stykker.. (Tjekker dem lige).
    Jeg har prøvet at justere blandingsskruen ud til 2,5 omgang ud, og det hjalp ikke.
    Jeg kan bare ikke forstå hvis det skulle være skidt i karburator igen. Den var møg beskidt tidligere. Først rensede jeg den selv med bremserens, hvilken ikke fungerede så den fik en ultralydsrensning hvilket bare fik den til at kører suveræn!

• Mike C
    Mike C Tilmeldt:
    feb 2014

#5   2. maj 2014 Det ikke mere end lidt over en måned siden, og har maks kørt 100 siden..

• #6   2. maj 2014 Skidt eller rust i tanken, der så er kommet med ind i karbs'ne?

• Mike C
    Mike C Tilmeldt:
    feb 2014

#7   2. maj 2014 Tanken har været tømt flere gange under rensningen af karburatorne..

Kommentér på:
Cylinderne starter ikke ens.

Annonce