{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til Syn men ingen pos. Lys?
  • Rasmus M
    Rasmus M Tilmeldt:
    apr 2014

Følgere: 2 MC-er: 4 Svar: 69
    #1   19. maj 2014 Min Harley måtte have ny lygte med pos.lys til alm. syn.

Det afhænger nok hvor sur en synsmand du havner hos smiley

• #3   19. maj 2014 Sikke noget pis at skrive !
    En lovpligtig lygte der mangler er lig omsyn.
    Hvis det afhænger af synsmanden, så er det nok nærmere et spørgsmål om hvor uduelig han er til sit arbejde.

• #4   19. maj 2014 Følger lige med. Min er født uden pos. Lys, men gik fint igennem første syn i 2013.

• #5   19. maj 2014 6.01.010 Motordrevet køretøj
    (1)Motordrevet køretøj skal være forsynet med akkumulator, således at påbudte positionslygter, baglygter, (side)markeringslygter og nummerpladelygter kan holdes tændte, uden at motoren er i gang.
    På to-hjulet motorcykel uden sidevogn og på to-hjulet knallert behøver de
    nævnte lygter ikke kunne holdes tændte, når tændingsnøglen fjernes.
    På køretøj med forbrændingsmotor skal akkumulatoren kunne oplades under
    kørsel og have tilstrækkelig kapacitet.
    Før 01.04.81: To-hjulet motorcykel, hvis egenvægt ikke overstiger 1 20 kg, skal
    ikke være forsynet med akkumulator.

6.03.031 To-hjulet motorcykel
    »E«- eller »e«-godkendt positionslygte til to-hjulet motorcykel kan alternativt være
    uden funktionsmærkningen »A« henholdsvis »R«.
    (1)To-hjulet motorcykel skal være forsynet med
    a) en eller to positionslygter,
    Før 01.05.77: To-hjulet motorcykel skal være forsynet med mindst en positionslygte.
    b) en eller to baglygter, og
    Før 01.05.77: To-hjulet motorcykel skal være forsynet med mindst en baglygte.

• #6   19. maj 2014 Jeg brugte en fs1 knallert parabol fra thansen på min YB100, der var ikke hul til pos. lys pære. Men jeg borede et hul og puttede pæren deri. Jeg tænker du kan fikse noget lignende.

• #7   19. maj 2014 Jeg lånte parabolen fra min GT'er.. Og har sat den på. Så nu den sku klar til syn.

• #9   19. maj 2014 er det overhovedet et lovkrav når motorcykelen er godkendt uden i første omgang? det står jo godt nok længere oppe! men et køretøj der er godkendt til kørsel i tyskland bude osse være godkendt til kørsel i dk!

• #10   19. maj 2014 Du siger sgu noget... Men danmark har jo særregler

• #11   19. maj 2014 Fik en udenlandsk V-max, der er født uden, synet uden pos. lys, men fik en påtale i papirerne om jeg skulle få det iorden. heldigvis er alle ikke så krakilske som Steen.
    Men ja selvom den ikke skulle have i udlandet, så skal den jo følge reglerne i det land den indregges i.

• #12   19. maj 2014 Det er sjovt nok når folk skal have godkendt deres mere eller mindre ulovlige MC'er, så er det synsmanden der er sur, krakilsk og hænger sig i petitesser når den ikke kan godkendes efter gældende regler.
    Men når folk køber en gammel rådden møgspand i den Blå Avis eller lign. som lige er synet og godkendt, af den samme uduelige "flinke" synsmand som lige har godkendt deres MC'er der larmer, er ombygget med andre bremser eller forgaffel, eller mangler lygter etc. Så holder de sig ikke tilbage med at klage og kræve erstatning fordi de har købt et sminket lig der er værdiløs.

• #13   20. maj 2014 C-4 ---- Steen P er ikke krakilsk han er bare en som kender reglerne. og prøver at besvarer alle jeres ? så i får den korrekte svar.
    Og ikke kommer med en masse gæt & pladder som så mange andre der mener at kunne huske og kender en osv.
    Lyt da til de personer som ved hvordan tingene er og ret jer efter reglerne.

• #14   20. maj 2014 Undskyld undskyld undskyld, streg krakilsk, og indsæt : regelrytter.

Kommentér på:
Til Syn men ingen pos. Lys?

Annonce