738 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

opstart af suzuki gsx 250s opstart af suzuki gsx 250s

Hej folkens... jeg har fået fat i et garagefund af en GSX 250S fra 1985, som ikke har kørt i 2 år.
Nu skal der så liv i den igen....
Der er nyt batteri, olie og oliefilter er skiftet, benzinen er helt ny, men selv med et tip fra en scooter mekaniker om at putte lidt benzin ned til tændrørene, så starter den kun meget kortvarigt.
Har i nogen gode forslag, da jeg er lidt grøn på området?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opstart af suzuki gsx 250s
  • #1   8. jun 2014 Kunne lyde som om den ikke får benzin, rens karburator(er) og prøv om der løber benzin til (nåleventilen) inden du sætter bundkaret på igen.

• #2   8. jun 2014 Det glemte jeg at sige..
    karburatorerne er renset også...
    Deraf min vildrede smiley

• #3   8. jun 2014 Derfor kan der jo sagtens sidde noget skidt, eller nåleventilen hænger af anden grund, så af med bundkaret og se om der løber benzin til, det ville jeg nu gøre......

• #4   8. jun 2014 Har haft bundkarret af begge karburatorerne, men tak for forslaget smiley

• #6   8. jun 2014 Så skal der være skidt i hanen.. det må jeg lige undersøge.. har også lige opdaget at tanken rasler, som om der er en sten i smiley

• #8   8. jun 2014 Nogen god ide til at få en sten ud eller er det bare tålmod? Hvis det altså er en sten smiley

• #10   9. jun 2014 Der sad en lille smule skidt i, men ikke noget som burde stoppe det.. nå, men jeg fik den i gang og efter lidt tid farer den op i omdrejninger med choker på og hvis jeg prøver at tage den fra, så dør motoren.. oven i det, så bliver ledningerne ved starter relæet meget varme og ryger. Er det normalt?

profilbillede
  • #12   9. jun 2014 Havde begge bundkar af, som så blev skyllet med frisk benzin.. dysser/strålespidser blev blæst igennem.. er lidt af en rookie, uden de store eksperter at trække på, men det var hvad jeg fik at vide, der skulle gøres smiley

Kommentér på:
opstart af suzuki gsx 250s

Annonce