{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedst udstødning systemer titan eller rustfrit
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #1   3. aug 2014 Rustfri leder varmen dårligere, så hvis ellers dimensionerne og rørlængderne er ens, vil det give et par % forskel.

    Standard forrørene er titanium, ligesom potten er.


  • #2   3. aug 2014 hvad ville være bedste system at sætte på har begge systemer komplet nye til min gixxer at kunne sætte på

  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #3   3. aug 2014 Jo varmere en udstødning er, jo bedre vil den opretholde god gennemstrømning.

    Så den rustfri vil MÅSKE være 1-2% bedre.

    Powerwrapper du den, vil du måske vinde yderligere 1-2%.


  • SBK
    SBK Tilmeldt:
    dec 2012

    Følger: 20 Følgere: 20 Svar: 43
    #4   3. aug 2014 Havde selv en GSXR1000 K5 til bane. Min tuner fortalte mig at titan var noget opreklameret lort da det leder varmen for hurtigt væk. Hans overbevisning var at på min cykel ville en slip on samt powerwrap være optimalt. Jeg var meget skeptisk. Så vi lavede en test med standard titan forrør samt slip on. Dernæst med powerwrappede standard forrør. Vi hentede næste 6hk på dette stunt og man kunne både høre og mærke at motoren fik væsentligt mere gasrespons.
    Fik senere en K7 hvor jeg købte et rustfri sullsystem, yoshimura, min makker købte samme system i full titan. Begge cykler kørt ind med Yoshimura EM-pro boks på samme rullefelt. Før indkøring havde min +0,8hk i forhold til min makkers. Efter udstødning og indkøring havde min +3 i forhold til hans. Så køb titan for vægtens skyld, ikke andet.
    Det skal siger at min cykel igen lød meget mere bidsk og havde en helt anden respons på gassen


  • #5   3. aug 2014 hold da op... Det lader til jeg rent faktisk, har fået overbevis andre. End mig selv om mine teorier smiley

  • #6   3. aug 2014 racing4fun.se lad høre om dine teorier ang overstående takker smiley


  • #7   3. aug 2014 Sajmon beskrivet det ret godt, og den omtale "tuner" som #4 skriver om er undertegnet.

    Titan er noget lort i forrørene, men mellemrør og potter er ingen problemer. Det er de steder, hvor der er påkrævet høj flowhastigheder. og særlig hvor der er skarpe buk

    Der er et par foto, af nogle af de "Hotte" forsøg..
    http://www.motorcykelgalleri.dk/fotoalbum/tuningprojekter/5322-hot_or_not


  • #8   3. aug 2014 så et komplet rustfrit anlæg og så evt powerwrap på det må være det optimale og så evt powercommander samt Kn-filter og indjustering
    Nogle forslag til ekspert til indjustering af dette ??


  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 278 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.653
    #9   3. aug 2014 Mr Dyno eller FV Motor.

Kommentér på:
Bedst udstødning systemer titan eller rustfrit

Annonce