996 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

suzuki TS 185 El system suzuki TS 185 El system

Hej mcg.

Jeg har erhvervet min en ældre Suzuki ts 185er fra 1990 (første indregistrering), og det var tiltænkt, at dette skulle være min vinterbike. Jeg har et enkelt spørgsmål omkring el-systemet på sådan en sag, det er 6v system, men batteriet er dødt. Mit spørgmål er så, om lyset kan opføre sig underligt eller måske endda ikke lyse, hvis der intet batteri er sat til den ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  suzuki TS 185 El system
  • #1   14. aug 2014 Da den har magnet "magneto" Den bør kunne køre normalt uden batteri, også med lys uden problemer. Min gamle gt 125 med lignende system kørte også uden problemer med lys.

• #2   14. aug 2014 Lyset er koblet til din motorens lade system, så når motoren går bør der også være lys. Det vil nok være lidt afhænging af omdrejninger på motoren, så det er meget svag ved tomgang. Batteriet er mest til blinklys, tudehorn, og parkeringslys

• #3   14. aug 2014 Hvis batteriet er faldet sammen kan det sluge alt strømmen.. Prøv at afmontere det helt og start maskinen.......

• #4   14. aug 2014 Okay tak det vil jeg prøve smiley det er ikke sådan med de gamle maskiner smiley

Kommentér på:
suzuki TS 185 El system

Annonce