603 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

ledninger på digital omdr. tæller ledninger på digital omdr. tæller

Jeg har ladet mig fortælle man kan snuppe strøm rundt på en MC og få en digital omdr tæller til at virke på en der er manuel normalt

Men der fulgte sgu ikke lige en instruktionsbog med fra Kinas land på de tællere jeg fik hjem, og der er så 3 ledninger jeg ikke lige kan finde rundt i hvordan skal sidde til, og så håbede jeg jo nogen herinde måske havde set noget lign og kunne fortælle mig hvordan de forskellige skal sættes til smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rådgivning støbning gulv 205 kr.
  • Rengøring af hel lejlighed 900 kr.
  • Ophæng af ting 400 kr.
  • Løse skabslåger 830 kr.
  • 3 Ikea køkken overskabe 350 kr.
  • Installation af vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ledninger på digital omdr. tæller
  • #1   18. aug 2014 Og her er lige et diagram over tændingsdelen smiley

profilbillede
  • #2   18. aug 2014 mærke cykel og omd tæller ?

• #3   18. aug 2014 omdr tæller er noget kina pjat uden navn
    cyklen er xs400 og diagramet er fra manualen

• #4   18. aug 2014 så er den svær men mit bud er en ledning til drift af ur en til lys og en til tændspole (skal på ledning fra tænding til tændspole) hvad der er hvad er et gæt

• #5   18. aug 2014 Mit gæt ville være grøn til stel/- , sort til forsyning/+ og sort med stribe til signal fra et eller andet sted, muligvis før eller på tændspole.
    Det ser ud til at man på billedet kan skimte et par rød/sorte kabler i baggrunden, hvilke så må være til lys i instrumentet.

Giv lige en melding hvis du får det til at virke og hvordan smiley

• #6   19. aug 2014 Søren K : Ja så langt er jeg også kommet.. der er en rød og sort til lys, så den del er der styr på.. så går jeg ud fra den sorte må være en stel, men så mangler der de to sidste.. og et svar som "en til tændspole" er et rimelig vidt begreb, da jeg også selv er kommet så langt, men hvilken af dem ? smiley

Der er :
    Sort
    Grøn
    Gul med sort stribe

Altså jeg tænker at snuppe signalet fra strømfordeleren (pickup coil), men hvilken ledning den skal til og hvad de to resterende ledninger så skal, aner jeg ikke smiley
    De skide kina-fjolser kunne idet mindste smide papirer med på hvordan det hele skal samles smiley

• #7   19. aug 2014 ur må hedde et eller andet eller have et nummer et sted så man kan søge ud fra det.

• #8   19. aug 2014 strømfordeler er højspænding så der går det galt men du skal have signal fra platiner eller elektronisk tænding

Kommentér på:
ledninger på digital omdr. tæller

Annonce