{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.412 visninger | Oprettet:

Pludselig ingen tænding?? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle kvikke mc-lister.
I går var jeg en tur i Køge for at besøge den kendte mc butik. Var der med min svorger som har en maskine magen til min. En Suzuki GSX750R. Min er fra 91.
Da vi efter en rundtur på ca en halv time skulle kører igen satte jeg nøglen i og satte tænding på. Der var lys i alle lamper også lyset både for og bag. De jeg skulle starte motoren døde alt og der kunne ikke ses at der var tænding mere. En flink mand bag disken kom og målet mit batteri som viste 13,6 V og alle sikringer var intakt.
Hvad havde i ledt efter af fejl hvis i stod der. ???
Har fundet fejlen og fået den ud at køre igen. Hvad det var skriver jeg lidt sener i en kommentar men vil gerne høre jeres svar på hvad i ville lede efter af årsager.
Ser frem til at få noget brugbart fra jer.
God søndag derude.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pludselig ingen tænding??
  • #1   7. sep 2014 Uhhh en gåde, spædende!

    Mit gæt er en løs ledning/forbindelse et sted, muligvis i tændingslåsen, dødmandsknap eller batteri.


  • #2   7. sep 2014 Kunne også være kontakten til støttebenet.

  • #3   7. sep 2014 stell forbindelse .

    evt et løst kabel på batteriet .

    mvh


  • #4   7. sep 2014 Milling .

    lol lol

    smiley smiley


  • #5   7. sep 2014 Har lige haft samme problem på min.
    Det var en celle i batteriet der var klappet sammen, den kunne sagtens vise masser af volt, bare ikke "aflevere" amp når der kom tænding på..


  • #6   7. sep 2014 Klaus N. Det var også det der var fejlen her. Har bare aldrig oplevet at den ikke har Amp. nok til at tænde de to lamper. Men et nyt batteri og den er på vejen igen.
    Jeg var på at det måske var tændingslåsen eller et stik så af med kåbe og tank. (Spildt arbejde) og først da jeg målet strømmen når jeg slog tænningen til og de 13 V forsvandt gik det op for mig at batteriet nok ikke kunne levere noget som helst.
    Så selv om jeres batteri viser fuld power så tro ike det også kan levere det.
    Men fedt det ikke var være. Havde forhandlerne været lidt kvik havde jeg sikkert købt et nyt af ham til en overpris. Han burde da kende til det problem. Men han målte blot antal V og så var han nærmest ligeglad. Jeg havde gladeligt betalt 1000kr. For et nyt batteri bare for at komme vidre.
    Men man lærer jo af sin oplevelser. Nu er jeg det klogere.
    Forsat god søndag alle sammen.


Kommentér på:
Pludselig ingen tænding??

Annonce