{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.547 visninger | Oprettet:

Anders S
Anders S
Tilmeldt:
8. sep 2014
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

KTM crosser / MC {{forumTopicSubject}}

Hej !.

jeg har en Ktm 450 ex, 2006. som jeg gerne ville bygge om til en smr / motard og få plader på.

jeg har overvejet om det er muligt at finde et stel med papire på og så betale afgift af den,
er den mulighed for bøvlet eller overhovedet mulig ? ifhorhold til at købe en af de få der er tilsalg?

en anden mulighed jeg har kigget på er at finde en komplet på Mobile.de og betale afgift af den, men jeg kan ikke helt gennemskue hvilke modeller det faktisk er mulig af indregistrer ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KTM crosser / MC
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2004

    Følgere: 279 MC-er: 15 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.660
    #1   8. sep 2014 Alt hvad der står EXC på kan indregistreres, da det er Enduro maskiner.

    Hvad for en har du helt præcist nu?


  • Anders S
    Anders S Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   8. sep 2014 det er en 450 xc, jeg huskede forkert smiley

    jeg går ikke ud fra den kan indregistreres ?


    profilbillede
  • #3   8. sep 2014 Den kan ikke indregistreres, med mindre du sætter lys på og får den typegodkendt.

    Ville nok bare købe en billig i udlandet og få plader på i Danmark smiley


  • #4   8. sep 2014 Med de priser der er herhjemme er det tvivlsomt at det kan svare sig at importere. Det er jo ren gambling med SKAT, så det er umuligt at kende slutprisen før geden er købt, fragtet til Danmark, toldsynet og afgiften søgt. Alternativt ved jeg at der kan betales 750 kr i synshallen og så er der en vurderingsmand der kan sætte en afgiften med det samme. Desværre er det stadig ikke til at vide afgiftsprisen, før du har været hele møllen igennem.

  • #5   9. sep 2014 hmm .. det bliver dyrt .. man kan få et el-net kit til sådan een .. men så skal du ha motard hjul. . skal den være ordenlig at køre på skal du geare den om. en anden bagpotte ( din larmer for meget ), og affjedringen skal bygges om, hvis ikke det skal være en gyngehest at køre på . Du skal nok også tænke på en bedre forbremse .. dertil kommer afgift osv .. fedt hvis du gør det, men der er nok billigere at køre noget som er på plader

  • Anders S
    Anders S Tilmeldt:
    sep 2014

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   9. sep 2014 Tak for jeres svar smiley
    Jeg kan godt se at bygge om hvis overhovedet mulig, bliver for dyrt/svært, jeg må bare få solgt min bil og crosser og så finde en rigtig motard på plader smiley


Kommentér på:
KTM crosser / MC

Annonce