{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Triumph Daytona 675 starter ikke {{forumTopicSubject}}

hej derude, jeg er så heldig at jeg har en Daytona 675 der ikke vil starte, koblings grebet fejlede noget, og det lod til at der var en løs forbindelse i den ledning som går til koblingsgrebet (altså en sikrings knap der gjorde at motoren ikke kunne starte medmindre man holdte grebet inde)

Efter det kunne vi også godt starte den men så var der et nyt problem at motorlampen lyste og jeg syntes at den blev meget hurtig varm fra motoren "mere end normalt" og turde ikke køre på den, men nu lyser motorlampen bare og starteren køre men motoren går ikke igang, og syntes måske at det lyder som om at benzin pumpen siger en anden lyd end normalt smiley sikke en masse forvirring.

ville bare lige høre jer herinde om i skulle have en ide´ til hvad der kunne lave dette problem, skal sige at jeg købte et diagnostik stik men kunne ikke lige få software til at virke ordentligt og kunne ikke selv finde problemet.

ellers søger jeg en der har styr på nyere Triumphs i Århus området og ellers en mc forhandler/mekaniker i århus området som i kunne tænke kunne løse problemet.

MvH Glenn

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Triumph Daytona 675 starter ikke
Kommentér på:
Triumph Daytona 675 starter ikke

Annonce