{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.028 visninger | Oprettet:

Åben udstødning på min lifan pc 150 {{forumTopicSubject}}

Davs jeg er ejer af en lifan pc 150 men jeg syntes den mangler lidt mere lyd selvom at det kun er en 150cc. Den har nogle meget små rør inde i den primære udstødning så jeg tænkte hvis nu man skar lidt af den om så det så ville blive en større udstødning eller vil der bare være det samme lille rør ?? Jeg er ret ny inden for mc men dog ved jeg lidt om hvordan og hvorledes det måske kunne laves

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åben udstødning på min lifan pc 150
  • #1   16. dec 2014 Rigtig fin mc.

• #2   16. dec 2014 Don't do it, jeg skar mine af og satte larmepotter på min Lifan 250 og den var ulidelig at køre og høre på ved hastigheder over 80 kmt. smiley motoren skal pga. Den lille str. tage alt for mange omdrejninger, den lød som en Puch Maxi på speed, men lød ok i tomgang.

• #3   17. dec 2014 Ja , jeg har så kørt mange km på min Lifan med knaldpotter .Den lyder fedt , men har også gearet den op så den ikke render med så mange omdrejninger .
    Din Lifan 150 kan du sætte et 17 tands tandhjul på foran , i stedet for det originale 15 tands . Du kan få sådan et 17 T hos Dax shoppen eller AT MC-Teknik ( søg efter Honda cg 125 ) . Det skal være til en 428 kæde , og med 20 mm aksel .
    Det er alle pengene værd .
    KIM

Kommentér på:
Åben udstødning på min lifan pc 150

Annonce