{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udstødning
  • #1   24. okt 2007 det er ihvertfald en større videnskab, hvad skal du bruge oplysningerne til ??

• #2   24. okt 2007 uha... de skal helst være lige lange, kan korigeres ved at det korte er tyndere. det kan også hjælpe at monogenihalløjetellerandet hvor de ligner 2 individuelle rør men så går der et lille rør fra det ene til det andet. det gør der fx på min... lange rør giver i øvrigt høj smældende lyd og korte rør giver mere en bulder agtig lyd (perfekt med et af hver så : ) men hvor stor en betydning det har aner jeg ikke.... tror ikke det er noget man kan mærke medmindre det er meget voldsomt

• #3   24. okt 2007 tror ikke det gør den store forskel på din... ellers put power wrap på det lange rør... beskytter røret, ser racer agtigt ud. og skulle holde udstødningsgassen varm så den kommer hurtigere igennem røret. og derfor skulle opveje lidt at det er så langt... men jeg ville lige få karburatorne/indsprøjtningen justeret efter det nye system er kommet på... ser godt ud i øvrigt... altså lige på nær gaffa tapen...

Kommentér på:
Udstødning

Annonce