{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.183 visninger | Oprettet:

Søger en billig mekaniker {{forumTopicSubject}}

Hej. Skal have skiftet knast kæde strammer på min Yamaha R1 fra 99
Men er sku for nærig til at give 600 kr i timen til en mekaniker.
Send gerne en PB hvis du kender en som kan lave det i Jylland billigt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger en billig mekaniker
  • #1   4. maj 2015 Lav det selv, eller betal hvad det koster ! smiley

  • #2   4. maj 2015 Hvorfor skal der altid være nogen her ind der skal svare ham på den måde, og som han alligevel ikke kan bruge til en skid.. Han spørger om der er nogen mekaniker her ind der kan ordne hans cykel til en ok pris. Hvis du ikke kan hjælpe ham med lige netop det, så holder man bare sin....

  • #3   4. maj 2015 #1
    Så har vi en lorte kommentar fra Karsten kæphøj igen..Bland dig dog uden om!!!..


  • #4   4. maj 2015 Gixxer hørt.....

    profilbillede
  • #5   4. maj 2015 men på den anden side, så betaler du vel for et par timer, du får en regning, og hvis noget går i stykker, så tager værkstedet ansvar for det !!? .. R1´eren kostede vel også noget da den blev købt !?!?

  • #6   4. maj 2015 Nu ved jeg ikke lige, hvad det er Karsen siger, som ikke er rigtig ??
    Eller er det bare sandheden, der er ille hørt ??

    Nu er det så heller ingen ting, som er mere omsætning øgende. End når amatør, mekanikeren har fucket noget op.


  • #7   4. maj 2015 Det er fløjtende lige meget, kan man ikke bidrage med nogen positivt, bør man holde sin forking K...

  • #8   4. maj 2015 Jeg synes da i bund og grund, at det er positivt hvis de danske værksteder har noget at lave... Og det har de jo ikke hvis 95%af reparationer skal foregå "sort" i en fugtig garage...

    Som jeg ser det, er det jo dem som altid efterspørger "billig" arbejdskraft, som i sidste ende rammes hårdest når værkstederne lukker. For de kan jo vitterligt ikke lave en skid selv....... ??????



  • #9   4. maj 2015 Spørgsmålet er enkelt... Manden har brug for en der kan lave hans cykel til fornuftig pris. Svar ham på hans konkrete spørgsmål i stedet for at give ham en moral prædike om hvorvidt han bidrager med at lukke værksteder her i Danmark eller ej.. Eller som Karsten skriver. Hvad fanden kan han bruge det til? Der findes rigtig mange dygtige mekaniker som til dagligt arbejder hos en aut. værksted og virkelig kan deres kram og som gerne vil tjene lidt ekstra ved siden af. Det behøver nødvendigvis ikke at være i en fugtig værksted eller ødelægge ens motorcykel, bare fordi han nu reparerer din mc privat i stedet for på aut. værksted.

  • #10   5. maj 2015 kender måske en nær give men han har lige smadret hans ene finger = der går nok min 10-14dage inden han kan gå igang

  • #11   5. maj 2015 jov jov jov .. godt ord igen smiley Men det var måske meget interessant at vide hvad tilbuddet fra det værksted lød på ? .. 600kr i timer er måske ikke så meget hvis de ikke bruger så lang tid på det, og har det rigtige værktøj ved hånde !?!?


  • #12   5. maj 2015 Synes folk skulle vågne op... Der er satme mange mekanikere som låner special-værktøj med hjem fra værkstedet af. Vi snakker bil-mc-lastbil m.m selv en landbrugssmed låner ting med hjem, når der skal laves guld!

    Bær over med mig, det har været en lang dag.


Kommentér på:
Søger en billig mekaniker

Annonce