Justering - pris? {{forumTopicSubject}}
Da jeg er i godt humør i disse dage, har jeg bestemt mig for at være ekstra god ved biken!
Først ville jeg selv skifte knastkædestrammer og justere ventiler, men da jeg efterfølgende snakkede med et autoriseret værksted, fik jeg det råd, at jeg skulle have ordnet ventilerne på værksted, da nogle af tingene kunne være meget svære at få fra hinanden (det er jo en lidt ældre cykel) uden ordentligt værktøj.. Det vil jeg så gøre, da jeg ikke ønsker at beskadige noget!
Jeg har så fået en pris på 1800 for følgende:
Justering af ventiler
Justering samt synkronisering af karburatorer
Eftermåling af tændingssystem samt gennemgang af karburatorer
Og MC'en skal bare leveres med kåbe osv på..
Er det billigt, eller kan nogen klare det billigere? Har ikke haft den på værksted før, da jeg helst selv vil ordne sagerne..
Simon.
aug 2005
Følger: 24 Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 247 Svar: 4.397
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Og så lige en rettelse: De hedder Brdr. Sejr !
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
20433623 / 86948198
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 5 MC-er: 2 Emner: 36 Svar: 967
aug 2004
Følger: 52 Følgere: 49 MC-er: 1 Emner: 291 Svar: 2.984
Justering - pris?