{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.276 visninger | Oprettet:

Honda CBR glider i kobling {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge
Min Honda køre normalt rigtig godt, og skifter gear som en drøm, men vælger jeg nu at give den MAX gas i 3. gear og så skifte ved 13000 omdr til 4. gear glider den i koblingen? Der er intet problem ved at fyre den helt af i et gear, uanset om det er 2, 3 eller 4 gear, men når man så skifter op glider den helt vildt i koblingen ?? Har i en idé til hvad der kan være galt ?
Mvh Loui


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Honda CBR glider i kobling
  • #1   22. maj 2015 Måske forkert olie

  • #2   22. maj 2015 Okay, det var da også den billigste fejl smiley

  • #3   22. maj 2015 er det KUN i 3.gear den fedter?

  • #4   22. maj 2015 Tja du kunne jo starte med med at fortælle at det er en cbr 600, derefter kunne du jo skifte gear ved max 12000 omd , da de sidste 1000 ikke findes smiley
    Når så du har styr på det skal, koblings skålen enten skiftes eller de små slidmærker der er i styret slibes ned, så er dit problem løst
    men da den har max effekt ved ca 10000 rpm , så skift gear der, hvis det er mest muligt træk du er ude efter smiley


  • #5   22. maj 2015 Så må der være gjort et eller andet ved min for den kommer gerne over 12000 omdr.. men nok om det smiley Beklager at jeg ikke har være specifik nok i beskrivelsen.. Det gælder som jeg har skrevet i alle gearskift efter max acceleration!

    Hvis det er som du beskriver det tror jeg at jeg får en MC mekker til at kigge på det, har vist ikke nok forstand på det til at fikse den slags smiley


  • #6   22. maj 2015 Når de riller kommer , så kan koblingspladerne ikke trække sig hurtig nok tilbage, er næsten sikker på hvis lige gasser ned og op igen så glider den ikke, og hvis din kobling og fjeder også er trætte, så er det alm tegn på slitage
    men lad nu være med at køre den derop, det får du intet ud af
    Og det er meget normal at dit instument viser 10-20 % forkert i yderområderne


Kommentér på:
Honda CBR glider i kobling

Annonce