{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
873 visninger | Oprettet:

Stille ventiler... tør man? {{forumTopicSubject}}

Hej

Så er det blevet tid til at stille ventilerne på banditten, hvilket jeg også syntes jeg kan høre (den er begyndt at tikke). Men jeg kunne jo godt tænke mig at slippe for dyre værkstedsregninger så havde tænkt på at gøre det selv.
Jeg har værkstedmanualen til cyklen, men jeg har aldrig prøvet at gøre det på den før (eller nogen anden cykel)

Syntes i det er hul i hoved at gå igang med?
kræver det for meget præcision til menigmand?

Eller er der en der vil påtage sig opgaven mod betaling - så kan jeg kigge over skulderen og lære til næste gang...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stille ventiler... tør man?
  • #2   21. sep 2006 Ja det er vist værre med min FZR.. Den har jo 20 af slagsen..

  • #3   21. sep 2006 Det er rigtig meget nemt på sådan en Bandit. Den er ikke med shims, men med stilleskruer så man skel ikke engang ha knastakslerne af... Det ligesom på en gammel bil :o) Jeg har gjort det en del gange. Prøv... Og hvis du opgiver skal du være velkommen til at kigge her forbi, så skal jeg gerne hjælpe dig...

  • #5   21. sep 2006 Det lyder som om jeg godt tør at gå igang i værkstedet!!

    det er min økonomi glad for!

    men skal jeg ud og købe pakningssæt samtidigt?

    og er det dumt at skifte olie samtidigt? - sæsonnen er jo ikke HELT slut, og måske er det bedre at den står vinteren over med ny olie på?

    Så mange spørgsmål... nogen der har gættet at det er min første sæson?


Kommentér på:
Stille ventiler... tør man?

Annonce