679 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Simon K
Simon K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3

Problemer med alarm anlæg Problemer med alarm anlæg

Hej, Jeg har fået problemer med mit alarm anlæg som jeg ikke kan koble fra. Det har siddet på siden jeg købte motorcyklen, og jeg kan ikke finde noget hint om producent eller model hverken på selve alarmen på motorcyklen eller på fjernbetjeningen.

På det vedlagte billede er fjernbetjeningen, og håber at nogen kan genkende den og ved noget om producent og model.

Evt. ved om der er nogle værksteder i Midtjylland der forhandler den type alarmer så jeg kan få det fikset.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.
  • Græsslåning 950 kr.
  • El tjek og eventuelt fjerne stikkontakter i lejlighed 1.000 kr.
  • Montering af gardiner og TV stand 1.500 kr.
  • Fjernelse af ukrudt under hæk 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med alarm anlæg
  • #1   10. jun 2015 Det er en spyball 8520..:-)

• Simon K
    Simon K Tilmeldt:
    jun 2011

#2   10. jun 2015 Fedt, rigtig mange tak for det hurtige svar. så har jeg lidt at gå videre med

• #3   10. jun 2015 jeg havde samme alarm på min gamle cykel, der var den ene fjernbetjening gået i sleep (tror den gjorde det fordi den blev brugt for lidt) så man skal aktivere fjernbetjeningen igen for at den virker. jeg fandt en brugsvejledning på nettet den gang, og fik min til at virke igen.
    dioden i fjernbetjeningen skal selvfølgelig lyse rød når du trykker på knapperne (så du er sikker på at der er strøm på den) smiley

• Esben F
    Esben F Tilmeldt:
    sep 2011

Emner: 17 Svar: 454
    #4   10. jun 2015 Min besluttede sig for at gøre knuder på en ferietur i Tyskland. Flåede lortet af som det allerførste da jeg kom hjem. Aldrig mere. Det var desværre en rigtig kedelig oplevelse at fjerne, det var viklet temmelig grundigt ind i det originale ledningsnet. Der var lige 10 minutter undervejs, hvor jeg måtte hen og vugge lidt i hjørnet smiley

Du kan prøve at skifte batteri i fjernbetjeningen, og parre fjernbetjeningen og alarmenheden på ny. på spyballs hjemmeside er en how to.

• Simon K
    Simon K Tilmeldt:
    jun 2011

#5   11. jun 2015 Tak for det, viste sig at der var en kortslutning på en blink lys ledning. Der drillede noget. Efter det var fikset, skulle alarm og fjernbetjening blot pares og så kørte det ellers. Mange tak for hjælpen

Kommentér på:
Problemer med alarm anlæg

Annonce