{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.692 visninger | Oprettet:

LED blinklys lyser konstant???? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens håber i kan hjælpe lidt her.
Har lige skiftet de org. Blinklys ud med nye LED blink både for og bag på min Suzuki Intruder fra 88'. Problemet er at nu lyser de konstant, blinke funktionen virker ikke?

Skal der bruges en modstand eller er man ude i et nyt blinkerelæ der kan trække LED'erne?mvh Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  LED blinklys lyser konstant????
  • #1   20. dec 2015 du skal ha et relæ der passer til de blink du har købt.da jeg fik mine på hos moff pitbikes var nøjagtigt samme problem der.Han måtte skifte et hav a forskel lige relæer før han fandt det rigtige.så ka godt være lidt surt.men køb dem der høre til de blink du har købt så burde det virke.mvh john

  • #2   20. dec 2015 Du kan også bare sætte modstand i, det har jeg gjort på min og det virker perfekt. Dog kan det godt være at den ene skal bruge 2 og en anden 3 før det virker som det skal. Det skal man prøve sig frem, hvis det den metode man benytter, men det er altså super nemt..

  • #4   20. dec 2015 en hurtig nem men ikke helt korrekt løsning er at sætte de gamle pærer ind i nettet igen så de sidder før LED pærerne og giver den modstand det kræver at aktivere relæet.. Jeg gemte dem under tanken, indtil jeg fik købt et led relæ til at montere istedet for det gamle.. Det virker som sagt men er ikke en permanent løsning værdig..

  • #5   20. dec 2015 Hvor store skal de modstande være hvis jeg vælger den løsning? De skal vel sættes i serie på + siden inden lyskilden?
    Eller har i et link til et relæ til led? Mvh martin


  • #6   20. dec 2015 hvis du tager den ledning der går til blinket, så har du koblet det sammen et eller andet sted.. der hvor de er koblet sammen sætter du en alm pære i sammen med så den blinker med.. Det giver modstand nok til relæet, 2 skulle kunne gøre det..

  • #7   20. dec 2015 Køb nyt relæ på eBay til 17kr eller hvad de nu koster... Har et på min med modstand indbygget, tror jeg gav 7kr med fragt.. Synes faktisk det var lidt dyrt smiley drop alt det med modstande, andre mega overbetalte relæer osv... Fragten tager vel en lille måneds tid, men så har du noget at glæde dig til vinteren over smiley

  • #8   20. dec 2015 Casper A
    Har du evt et link? Mvh Martin


  • #9   20. dec 2015 Kan jeg sagtens finde. Undersøg hvilken type relæ der sidder på. Det er antal stik der er nødvendigt smiley umiddelbart tror jeg dit har 2 eller 3

  • #10   20. dec 2015 Til den pris kan jeg bare købe et af hvert.. Mcen holder nemlig ikk på hjem addressen så kan ikk svare på om der er 3eller 2 stik ??

  • #11   20. dec 2015 Jeg ville undersøge dette først. Jeg ved at nogen bruger 7 ben også. Har du en manual til den? smiley jeg ved at thansen også har billige blink relæ til led blink, det måske forsøget værd.

Kommentér på:
LED blinklys lyser konstant????

Annonce